A primeira vez que fixen este biscoito levei unha gran alegría. Por fin me saira un biscoito ou o máis semellante a un biscoito e sen levar ovo, porque para min foi un gran reto. Pode tomarse simplemente ou empregalo como base de tartas. Ahí vai a receita:
- 1 iogur natural
- 4 medidas (do iogur) de fariña.
- 2 medidas de azucre
- 1 medida de aceite de xirasol
- 3/4 de medida de leite
- 1 sobre de levadura
- Reladura máis zume de un limón.
Mezclar coa batidora o iogur natural, o azucre, o xirasol e o leite. Engadir despois a reladura e zume de limón xunto coa levadura. Botar finalmente a fariña e pasar otra vez coa batidora. Ter preparado un molde engrasado e enfariñado. Botar ahí a mezcla e meter no forno, que xa estará quente, a 180º. Pór en posición medio-baixa, con ventilador e resistencia inferior. Está cocido cando lle cravamos un escarvadentes e sae seco. Poñer un par de minutos a resistencia superior para que saia un pouco dourado. Os máis golosos poden espolvorar un para de culleradas de azucre sobre a masa antes de metela ao forno. Quedará semellante á bica. Bo proveito.
La primera vez que hice este bizcocho lleve una gran alegría. Por fin me había salido un bizcocho o lo más semejante a un bizcocho y sin llevar huevo, porque para mi fue un gran reto. Puede tomarse simplemente o emplearlo como base de tartas. Ahí vai la receta:
- 1 yogur natural
- 4 medidas (del yogur) de harina.
- 2 medidas de azúcar
- 1 medida de aceite de girasol
- 3/4 de medida de leche
- 1 sobre de levadura
- Ralladura y zumo de un limón.
Mezclar con la batidora el yogur natural, el azúcar, el girasol y la leche. Añadir después la ralladura y el zumo de limón junto con la levadura. Echar finalmente a harina y vovler a batir otra vez. Tener preparado un molde engrasado y enharinado. Echar ahí la mezcla y meter en el horno, que ya estará caliente, a 180º. Poner en posición medio-baija, con ventilador y resistencia inferior. Está cocido cuando le clavamos un palillo y sale seco. Poner un par de minutos la resistencia superior para que salga un pouco dorado. Los más golosos pueden espolvorear un para de cucharadas de azúcar sobre la masa antes de meterla al horno. Quedará semejante a la bica. Buen provecho.