Un dos pratos que preparamos nestes días de festa foi o "xamón asado" seguindo a receita que tedes aquí.
Un familiar propúxome facer unha salsa de pementa para a carne ademais da salsa coa que presento o xamón habitualmente. Esta última consiste unicamente en recoller os líquidos que quedan co xamón despois do asado.
A salsa de pementa é un pouco máis elaborada. Poño as cantidades básicas, pero eu tiven que multiplicalas por ser bastante a cantidade de xamón.
- 1 cullerada de manteiga
- 1 cullerada de pementa negra en gran
- 200 ml de nata para cociñar
- Un pouco de xamón asado
- 50 ml de salsa do propio xamón
- 1 culleradiña de café de pementa branca
Nun cazo puxen a derreter a manteiga. Cando empezaba a ferver engadín a carne asada picada en anacos. Non a pesei, pero, para que vos deades unha idea de cantidade, podemos dicir que eran uns dous dedos de filete de 1/2 cm de grosor. Despois de 5 minutos retirei a carne cunha escumadeira e reserveina.
Na mesma manteiga botei unha cullerada de pementa en gran. Pasados uns 5 minutos engadín a nata líquida e unha culleradiña de café de pementa branca.
Á carne reservada engadímoslle a salsa e batémola. Despois incorporámola á salsa anterior.
Deixamos que ferva e, se é preciso, engadimos máis pementa dependendo do noso gusto.
Uno de los platos que preparamos en estos día de fiesta fue el "jamón asado" siguiendo la receta que tenéis aquí.
Un familiar me propuso hacer una salsa de pimienta para la carne además de la salsa con la que presento el jamón habitualmente. Ésta última consiste únicamente en recoger los líquidos que quedan con el jamón después del asado.
La salsa de pimienta es un poco más elaborada. Pongo las cantidades básicas, pero yo tuve que multiplicarlas por ser bastante la cantidad de jamón.
- 1 cucharada de mantequilla
- 1 cucharada de pimienta negra en grano
- 200 ml de nata para cocinar
- Un poco de jamón asado
- 50 ml de salsa del propio jamón
- 1 cucharadita de café de pimienta blanca
En un cazo puse a derretir la mantequilla. Cuando empezaba a hervir añadí la carne asada picada en trozos. No la pesé, pero, para que os deis una idea de cantidad, podemos decir que eran unos dos dedos de filete de 1/2 cm de grosor. Después de 5 minutos retiré la carne con una espumadera y la reservé.
En la misma mantequilla eché una cucharada de pimienta en grano. Pasados unos 5 minutos añadí la nata líquida y una cucharadita de café de pimienta blanca.
A la carne reservada le añadí la salsa y la batí. Después la incorporamos a la salsa anterior.
Dejamos que hierva y, si es necesario, añadimos más pimienta dependiendo de nuestro gusto.
No hay comentarios:
Publicar un comentario