Ás veces teño algún problema co blog. Non é un problema moi gordo, nin sequera se lle pode chamar así, pero teño dificultades para poñerlle nome ás receitas. E é que xa levo feito moitos tipos de galletas e a estas chameinas así porque son desa maneira: crocantes.
Van dedicadas a todas as "Marías" e a aquelas que, aínda que non se chaman Marías, tamén celebren o seu santo en agosto.
- 100 g de pebidas de chocolate
- 50 g de noces peladas e picadas
- 125 g de manteiga branda
- 60 g de azucre glass
- 60 g de azucre moreno
- 50 ml de leite
- 1/2 culleradiña de bicarbonato
- 160 g de fariña
- 1 culleradiña de canela en po
Temos que sacar a manteiga con tempo da neveira para que abrande. Despois batémola xunto co leite, o azucre glass e o azucre moreno. Facémolo cun batedor de varas.
Engadimos despois a fariña peneirada xunto co bicarbonato e a canela. Volvemos bater e incorporamos despois as noces picadas e as pebidas de chocolate.
Cunha culler repartimos montes de masa no papel vexetal. Temos que deixalos ben separados porque despois medran. Enfornamos durante 15 ou 20 minutos a 180º ata que estean douradas. Sacámolas e deixámolas arrefriar antes de comelas.
A veces tengo algún problema con el blog. No es un problema muy gordo, ni siquiera se le puede llamar así, pero tengo dificultades para ponerle nombre a las recetas. Y es que ya he hecho muchos tipos de galletas y a estas las llamé así porque son de esa manera: crujientes.
Van dedicadas a todas las "Marías" y a aquellas que, aunque non se llamen Marías, también celebren su santo en agosto.
- 100 g de pepitas de chocolate
- 50 g de nueces peladas y picadas
- 125 g de mantequilla blanda
- 60 g de azúcar glass
- 60 g de azúcar moreno
- 50 ml de leche
- 1/2 cucharadita de bicarbonato
- 160 g de harina
- 1 cucharadita de canela en polvo
Tenemos que sacar la mantequilla con tiempo de la nevera para que ablande. Después la batimos junto con la leche, el azúcar glass y el azúcar moreno. Lo hacemos con una batidora de varillas.
Añadimos después la harina tamizada junto con el bicarbonato y la canela. Volvemos a batir e incorporamos después las nueces picadas y las pepitas de chocolate.
Con una cuchara repartimos montones de masa en el papel vegetal. Tenemos que dejarlos bien separados porque después crecen. Horneamos durante 15 o 20 mintos a 180º hasta que estén doradas. Las sacamos y dejamos enfriar antes de comerlas.
No hay comentarios:
Publicar un comentario