Por se lle apetecen, por se vamos de festa e as quere, porque outros nenos as comen e os seus ollos as piden, por se as intentan probar, por se... eu que sei por que. A verdade é que as nais dos nenos alérxicos estamos sempre alerta e sempre previndo distintas situacións que non sempre chegan a producirse pero que entran dentro do posible. Así foi como naceu a posibilidade desta receita. Podía ser que se producira unha visita de tipo didáctico por parte da miña filla a un obradoiro de rosquillas e quería estar preparada. Empecei a investigar na rede, atopeime con esta receita e decidín poñerme mans á obra.
Estas rosquillas son moi famosas porque as atopamos en todas as festas. Desde que eu era pequena lembro ir ás festas e comelas e, coma sempre, sabían a pouco porque o paquete acabábase rapidamente. Iso mesmo pasou na miña casa, a pesar de cociñar tamén os recortes da masa. Mesmo pareceu incrible que foran cociñadas na casa e non na pastelería.
- 2 láminas de follado xa estirado
- Manteiga
- Azucre
- Auga
- Mel.
Por suposto, non me compliquei demasiado. O follado compreino no supermercado. Limiteime a desempaquetalo e deixalo desconxelar. Puxen no mesado da cociña unha folla e derretín un pouco de manteiga no microondas e cun pincel estendina enriba para así poder "pegar" a outra lámina de masa follada.
Cun vaso fun facendo rosquillas e cun tapón fun sacando a masa para facer o burato do medio. Coloqueinas nunha fonte con papel de forno e metinas no forno xa quente a 220º ata que creceron e colleron cor dourada. Fixen o mesmo con todos os recortes que quedaron da masa que xa sabedes que non se pode tirar nada.
Mentres as rosquillas crecían no forno, nun cazo puxen ao lume a mesma cantidade de auga, azucre e mel para facer o xarope co que bañei as rosquillas cando saíron do forno. Despois tamén as pasei por azucre e as deixei listas para comer.
Como todas as entradas do blog esta tamén está dedicada ás miñas fillas, pero teño que dedicarlla especialmente a unha pequena pero "gran" seguidora que seguro que será unha boa cociñeira dentro de pouco tempo. Seguro que queda asombrada con esta receita, pero teño que aclararlle que o único que fago é buscar e experimentar na miña cociña que pronto vai parecer un laboratorio de química.
Por si le apetecen, por si vamos de fiesta y las quiere, porque otros niños las comen y sus ojos las piden, por si las intentan probar, por si... yo que sé por qué. La verdad es que las madres de los niños alérgicos estamos siempre alerta y siempre previendo distintas situaciones que no llegan siempre a producirse pero que entran dentro de lo posible. Así fue como nació la posibilidad de esta receta. Podría ser que se produjera una visita de tipo didáctico por parte de mi hija a un obrador de rosquillas y quería estar preparada. Empecé a investigar en la red, me encontré con esta receta y decidí ponerme manos a la obra.
Estas rosquillas son muy famosas porque las encontramos en todas las fiestas. Desde que yo era pequeña recuerdo ir a las fiestas y comerlas y, como siempre, sabían a poco porque el paquete se acaba rápidamente. Eso mismo pasó en mi casa, a pesar de cocinar también los recortes de la masa. Incluso parece increíble que hayan sido cocinadas en casa y no en la pastelería.
- 2 láminas de hojaldre ya estirado
- Mantequilla
- Azúcar
- Agua
- Miel
Por supuesto, no me compliqué demasiado. El hojaldre lo compré en el supermercado. Me limité a desempaquetarlo y dejarlo descongelar. Puse en la encimera de la cocina una hoja y derretí un poco de mantequilla en el microondas y con un pincel la extendí encima para así poder "pegar" la otra lámina de masa de hojaldre.
Con un vaso fui haciendo rosquillas y con un tapón fui sacando la masa para hacer el agujero del medio. Las coloqué en una fuente con papel de horno y las metí en el horno ya caliente a 220º hasta que crecieron y cogieron color dorado. Hice lo mismo con todos los recortes que quedaron de la masa que ya sabéis que no se puede tirar nada.
Mientras las rosquillas crecían en el horno, en un cazo puse al fuego la misma cantidad de agua, azúcar y miel para hacer el almíbar con el que bañé las rosquillas cuando salieron del horno. Después también las pasé por azúcar y las dejé listas para comer.
Como todas las entradas del blog esta también está dedicada a mis hijas, pero tengo que dedicársela especialmente a una pequeña pero "gran" seguidora que seguro que será una buena cocinera dentro de poco tiempo. Seguro que queda asombrada con esta receta, pero tengo que aclararle que lo único que hago es buscar y experimentar en mi cocina que pronto va a parecer un laboratorio de química.
Muy, pero que muy buena pinta, si al final va a tener razón tu padre y parece que simplemente las has sacado de un paquete comprado en alguna romería...
ResponderEliminarAnímate que son muy fáciles. Supongo que el reto consiste en encontrar hojaldre sin lactosa... Prometo que son hechas en casa, no compradas.
EliminarMoi boas, eu teño que buscar follado sen gluten, tamén para unha que eu sei, pero para os demais bo proveito!!! Sempre é unha ledicia pasar pola túa cociña virtual.
ResponderEliminarGrazas pola túa visita e o teu comentario. Cando queiras podes pasar tamén pola cociña real. Un biquiño.
EliminarPara atopar follado sen glute tes que buscar o da marca Schar que o venden conxelado. Espero que che sirva de axuda.
EliminarMuchas gracias!!!!No sé si aguantaré hasta la Semana Santa sin hacerlas.Tendrías que abrir una pasteleria y dejar de madrugar para ir al cole.Sigue experimentando que yo te persigo.Besos.
ResponderEliminarPosdata:de tu admiradora secreta.CHAO.
Me encanta este comentario. No sé si en el cole estarían de acuerdo con tu propuesta, pero no me vendría mal probar a ser pastelera.
EliminarMuchos besos a mi admiradora secreta ( aunque para mi no seas tan secreta).
Ja,ja,ja...Creo q casi tengo convencida a mi madre para hacerlas hoy.Ya te contaré si queda alguna para mañana.En el cole no te van a dejar largarte aunque
ResponderEliminarcada semana les traigas una receta nueva para probar.Un monton de besos para mi pastelera favorita.Feliz Semana Santa.Chao!!!
Ya, ya,... ya me contarás. Feliz Semana Santa también para ti.
EliminarGracias
ResponderEliminarPrueba realizada con matrícula de honor!!!
ResponderEliminarHojaldre sin lactosa encontrado.
Postre rápido y fácil de hacer (la próxima vez tengo que dejar que cojan un poco más de color que creo que quedaron demasiado blancas)...
Postre sencillo y rápido que queda muy vistoso. Seguro que todavía le tienes que coger el punto al horno nuevo,...
Eliminar