jueves, 7 de marzo de 2013

MARMELADA DE LARANXA


    MERMELADA DE NARANJA

    Xa sabedes:  non sempre temos os mesmos ánimos para cociñar.  Basta que non teñamos humor para que todo saia ao revés.  Incluso hai que darse un tempo para experimentar cousas novas ou repetir aquelas que nos deixaron bo sabor de boca.
    Para bo sabor de boca o que me deixou unha boa marmelada que probei non hai moito tempo.  Unha compañeira trouxo unha marmelada caseira que me gustou moito e me animou a intentalo na miña casa:  será por falta de laranxas!
  • 750 g. de laranxa xa pelada
  • 1/2 limón
  • 400 g. de azucre
    Deume un pouquiño de traballo, pero o resultado é moi bo.  Na miña casa din que será un bo xarope para curar os arrefriados.
    En primeiro lugar seleccionei tres laranxas.  Laveinas, sequeinas e despois, con moito coidado peleinas cun pelapatacas tratando de coller, na medida do posible, a menor cantidade de pel branca.

    Despois pasei esa pel pola picadora ata que quedou case relada.

    Dediqueime despois a pelar laranxas cun coitelo de forma que a pel branca incorporada fora tamén a menor posible.  Tamén pasei a laranxa pola picadora cousa que tamén fixen co medio limón despois de pelalo gallo a gallo.
    Cocemos todo xunto co azucre ata que colle consistencia de marmelada e despois envasamos que así teremos un bo xarope ou unha boa sobremesa.



    Ya sabéis:  no tenemos siempre los mismos ánimos para cocinar.  Basta que no tengamos humor para que todo salga al revés.  Incluso hay que darse un tiempo para experimentar cosas nuevas o repetir aquellas que nos dejaron buen sabor de boca.
 
    Para buen sabor de boca el que me dejó una buena mermelada que probé no hace mucho tiempo.  Una compañera trajo una mermelada casera que me gustó mucho y me animó a intentarlo en mi casa:  ¡será por falta de naranjas!


  • 750 g. de naranja ya pelada
  • 1/2 limón
  • 400 g. de azúcar

    Me dio un poco de trabajo, pero el resultado es muy bueno.  En mi casa dicen que será un buen jarabe para curar los resfriados. 

   
    En primer lugar seleccioné tres naranjas.  Las lavé, sequé y después, con mucho cuidado las pelé con un pelapatatas tratando de coger, en la medida de lo posible, la menor cantidad de piel blanca.



    Después pasé esa piel por la picadora hasta que quedó totalmente rallada.



    Me dediqué después a pelar naranjas con un cuchillo de forma que la piel blanca incorporada fuera también la menor posible.  También pasé la naranja por la picadora como también hice con el medio limón después de pelarlo gajo a gajo.


    Cocemos todo junto con el azúcar hasta que coge consistencia de mermelada y después envasamos que así tendremos un buen jarabe o un buen postre.


   
 

2 comentarios: