Definitivamente este é o verán da cabaciña. De seguir así vanme botar da casa e non me permitirán entrar na cociña (ironía, todo ironía). A verdade é que se me van esgotar as ideas, pero non totalmente: aínda teño algunha perdida por aí.
- 1 base de torta (quebrada a que usei eu)
- 1 cebola
- 1 cabaciña
- 1 dente de allo
- 90 g. de tacos de xamón (a ser posible pequeniños)
- 1 cullerada de fariña
- 200 ml de nata líquida para cociñar
- 50 g de queixo relado (aproximadamente)
- Noz moscada
Temos que saltear o dente de allo ben picado, a cebola cortada en rodas, os tacos de xamón e a cabaciña en tiras ( cun pelapatacas). Polvoriñamos cun pouco de noz moscada. Non é conveniente engadir sal; coa do xamón e o queixo será suficiente. Cando estea salteado engadimos unha cullerada de fariña e a nata de cociñar. Incorporamos o queixo relado ou polvoriñamos enriba; como nos guste máis.
Mentres poñemos a masa nun molde desmoldable, pinchamos a base para que non suba e forneamos a 200º durante 15 minutos. Sacamos do forno e incorporamos o recheo. Forneamos outros 15 minutos e estará lista para comer. A masa estará crocante en contraste co recheo. Espero que vos guste.
Definitivamente este es el verano del calabacín. Si sigo así me van a echar de casa e no me permitirán entrar en la cocina (ironía, todo ironía). La verdad es que se me van a agotar las ideas, pero no totalmente: todavía tengo alguna perdida por ahí.
- 1 base de tarta (quebrada la que usé yo)
- 1 cebolla
- 1 calabacín
- 1 diente de ajo
- 90 g. de tacos de jamón (a ser posible pequeñitos)
- 1 cucharada de harina
- 200 ml de nata líquida para cocinar
- 50 g de queso rallado (aproximadamente)
- Nuez moscada
Tenemos que saltear el diente de ajo bien picado, la cebolla cortada en rodajas, los tacos de jamón y el calabacín en tiras (con un pelapatatas). Espolvoreamos un poco de nuez moscada. No es conveniente añadir sal, con la del jamón y el queso será suficiente. Cuando esté salteado añadimos una cucharada de harina y la nata de cocinar. Incorporamos el queso rallado o lo espolvoreamos por arriba: como nos guste más.
Mientras ponemos la masa en un molde desmoldable, pinchamos la basa para que no suba y horneamos a 200º durante 15 minutos. La sacamos del horno e incorporamos el relleno. Horneamos otros 15 minutos y estará lista para comer. La masa estará crujiente en contraste con el relleno. Espero que os guste.
Gracias polas recetas e por empregar o galego.
ResponderEliminarUnha aperta.
Grazas a ti por ler e tamén por comentar. Unha aperta tamén para ti.
Eliminar