Case todos temos a primeira experiencia na cociña da man da nosa nai. Grazas a ela empezamos a dar os primeiros pasos culinarios e tamén nos consola cando os nosos experimentos saen mal e acaban queimados. Cando xa nos facemos maiores as boas amigas comparten as súas receitas con nós e así vamos variando o noso receitario. Iso foi o que me pasou a min con esta receita: unha boa compañeira e amiga compartiuna comigo e aquí está. Seguro que non é exactamente igual que a súa (que herdou da súa nai), pero sempre que a fago lémbrome dela.
Precisamos para a masa:
· 250 ml de auga
· 100 ml de aceite
· 1 culleradiña de sal
· 25 g de fermento fresco de panadería
· Fariña ( 600-700 g aprox.)
Para o recheo:
· 2 cebolas ben grandes
· 75 g de bacon
· 1 kg de pescada rosada
· Un chisco de azafrán e de sal
Coa fariña facemos un volcán e poñemos no medio a auga un pouco temperada, o aceite e o sal, botamos un pouco de fariña e poñemos o fermento. Amasamos ata que a masa quede ligada e non se pegue ás mans, pero que non estea dura. Deixamos levedar.
Aparte facemos un refrito coa cebola, botámoslle un chisco de sal e un chisco de azafrán.
Por outra banda, limpamos a pescada e picámola evitando na medida do posible as espiñas .
Preparamos unha fonte que cubrimos con papel de forno e prendemos o forno a 200º. Estiramos a metade da masa e poñémola na fonte.
Cubrimos coa cebola, a pescada e o “bacon”. Estiramos a outra parte da masa e cubrimos. Adornamos ao noso gusto e vernizamos con aceite de oliva.
Metemos ao forno ata que está dourada.
Casi todos tenemos la primera experiencia en la cocina de la mano de nuestra madre. Gracias a ella empezamos a dar los primeros pasos culinarios e también nos consuela cuando nuestros experimentos salen mal y acaban quemados. Cuando ya nos hacemos mayores las buenas amigas comparten sus recetas con nosotros y así vamos ampliando nuestro recetario. Eso fue lo que me pasó a mí con esta receta: una buena compañera y amiga la compartió conmigo y aquí está. Seguro que no es exactamente igual que la suya (que heredó de su madre), pero siempre que la hago me acuerdo de ella.
Necesitamos para la masa:
· 250 ml de agua
· 100 ml de aceite
· 1 cucharadita de sal
· 25 g de levadura fresca de panadería.
· Harina (600-700 g aprox.)
Para el relleno:
· 2 cebollas bien grandes
· 75 g de bacon
· 1 kg de merluza rosada
· Una pizca de azafrán y de sal
Con la harina hacemos un volcán y ponemos en el medio el agua un poco templada, el aceite y el sal, echamos un poco de harina y ponemos la levadura. Amasamos hasta que la masa quede ligada y no se pegue a las manos, pero que no esté dura. Dejamos leudar.
Aparte hacemos un sofrito con la cebolla, le echamos una pizca de sal y una pizca de azafrán.
Por otro lado, limpiamos la merluza y la troceamos evitando en la medida de lo posible las espinas.
Preparamos una fuente que cubrimos con papel de horno y encendemos el horno a 200º. Estiramos la mitad de la masa y la ponemos en la fuente.
Cubrimos con la cebolla, la merluza y el bacon. Estiramos la otra parte de la masa y cubrimos. Adornamos a nuestro gusto y barnizamos con aceite de oliva.
Metemos al horno hasta que está dorada.
No hay comentarios:
Publicar un comentario