Empezado o mes de decembro, empezados tamén os preparativos do Nadal. É o momento de empezar a practicar un pouquiño na cociña os pratos que imos preparar neses días nos que comemos máis do que deberiamos. A min tocoume practicar o roscón que xa facía tempo que non comiamos na casa. Non é unha sobremesa complicada, pero si require unha grande dose de paciencia e non se pode facer con presas. Precisamos:
· 130 ml de auga tibia
· 15 g de fermento fresco de panadería
· 550 g de fariña de forza (usei da marca Harimsa)
· 50 gr de manteiga
· 200 ml de nata para montar
· 50 ml de leite
· ½ culleradiña de esencia de anís
· 4 culleradas de azucre
· Un chisco de sal
· Para vernizar e adornar: leite, azucre humedecido e Lacasitos.
En primeiro lugar temos que quecer un pouquiño a auga e desfacer alí o fermento. Engadir uns 125 g de fariña e remover cunha culler ata formar unha masa frouxa. Tapar cun pano e deixar que fermente unha media hora. Esta masa fará de impulsora na que imos amasar a continuación.
Formamos por tanto un volcán co resto da fariña e botamos no medio a nata, o leite e a manteiga. A manteiga é conveniente sacada da neveira unhas horas antes ( pode ser toda noite) para que abrande. A nata e o leite é conveniente que estean tamén a temperatura ambiente. Amasamos e engadimos a masa impulsora que xa preparamos antes.
Unha vez amasado temos que esperar que dobre o seu volume, proceso no que tardará unhas dúas horas aproximadamente.
Pasado este tempo é o momento de darlle forma ao roscón sobre un papel de forno e colocalo nunha fonte de enfornar.
Teremos que volver esperar a que dobre o volume e nese momento vernizaremos co leite, poremos os lacasitos ( ou as cereixas confeitadas segundo o voso gusto) e o azucre humedecido. Ao mesmo tempo, estará quecendo o forno a 180º-190º.
Unha vez quecido meteremos o roscón ( con ventilación en posición medio-baixa) e esperaremos uns 25 minutos. Quedará máis ou menos así:
Ya empezó el mes de diciembre y empezamos también los preparativos de la Navidad. Es el momento de empezar a practicar un poquito en la cocina los platos que vamos a preparar en esos días en los que comemos más de lo que deberíamos. A mi me tocó practicar el roscón que ya hacía tiempo que no comíamos en casa. No es un postre complicado, pero sí requiere una gran dosis de paciencia y no se puede hacer con prisas. Necesitamos:
· 130 ml de agua tibia
· 15 g de levadura fresca de panadería
· 550 g de harina de fuerza (usé de la marca Harimsa)
· 50 g de mantequilla
· 200 ml de nata para montar
· 50 ml de leche
· ½ cucharadita de esencia de anís
· 4 cucharadas de azúcar
· Una pizca de sal
· Para barnizar y adornar: leche, azúcar humedecido y Lacasitos
En primer lugar tenemos que calentar un poco el agua y deshacer allí la levadura. Añadir unos 125 g de harina y remover con una cuchara hasta formar una masa floja. Tapar con un paño y dejar que fermente una media hora. Esta masa hará de impulsora en la que vamos a amasar a continuación.
Formamos un volcán con el resto de la harina y echamos en el medio la nata, la leche y la mantequilla. La mantequilla es conveniente sacarla de la nevera unas horas antes (puede ser la noche anterior) para que ablande. La nata y la leche es conveniente que estén también a temperatura ambiente. Amasamos y añadimos la masa impulsora que ya preparamos antes.
Una vez amasado tenemos que esperar a de doble su volumen, proceso en el que tardará unas dos horas aproximadamente.
Pasado este tiempo es el momento de darle forma al roscón sobre un papel de horno y colocarlo en una fuente de horno.
Tendremos que volver a esperar a que doble el volumen y en ese momento barnizaremos con la leche, pondremos los Lacasitos (o las cerezas confitadas según vuestro gusto) y el azúcar humedecido.
Al mismo tiempo, estará calentando el horno a 180º-190º. Una vez calentado meteremos el roscón (con ventilación en posición medio-baja) y esperaremos unos 25 minutos. Quedará más o menos así:
He decidido que este roscón ha pasado a mi categoría de postres favoritos....
ResponderEliminarConozco a "varias" personas a las que les pasa lo mismo.
ResponderEliminar