Aí vai outra receita que ten moito éxito na miña casa, sobre todo entre esas dúas que se comen todo o que cociño. Trátase dunhas madalenas que practiquei bastantes veces antes de que saíran non só comestibles senón tamén con unha imaxe decente. Os ingredientes son os seguintes:
· 350 g de fariña de repostería
· 150 g de azucre moreno
· 120 ml de aceite de xirasol
· 180 ml de leite
· Zume e reladura dun limón
· 1 sobre de fermento químico
· 1 culleradiña de bicarbonato
· 1 culleradiña de azucre vainillado.
En primeiro lugar temos que peneirar, como dirían as nosas avoas, a fariña xunto co fermento e o bicarbonato. Reservamos aparte. Noutro recipiente batemos o azucre moreno xunto co aceite. Engadimos despois o leite, o zume e a reladura de limón e o azucre vainillado e volvemos bater. Despois incorporamos, removendo cunha culler de madeira, a mestura de fariña, fermento e bicarbonato que temos reservada. Resultará unha masa un pouco espesa que se remove cun pouco de dificultade e a metemos nos moldes (eu empreguei uns de silicona). Entrementres temos que ter o forno quecendo a 180º. No momento de meter as madalenas no forno poremos o ventilador. Tardarán uns 20 minutos en cocerse. Bo proveito.
Ahí va otra receta que tiene mucho éxito en mi casa, sobre todo entre esas dos que se comen todo lo que cocino. Se trata de unas madalenas que practiqué bastantes veces antes de que salieran no sólo comestibles sino también con una imagen decente. Los ingredientes son los siguientes:
· 350 g de harina de repostería
· 150 g de azúcar moreno
· 120 ml de aceite de girasol
· 180 ml de leche
· Zumo y ralladura de un limón
· 1 sobre de levadura química
· 1 cucharadita de bicarbonato
· 1 cucharadita de azúcar vainillado
En primer lugar tenemos que tamizar o cernir la harina junto con la levadura y el bicarbonato. Reservamos aparte. En otro recipiente batimos el azúcar moreno junto con el aceite. Añadimos después la leche, el zumo y la ralladura de limón y el azúcar vainillado y volvemos a batir. Después incorporamos, removiendo con una cuchara de madera, la mezcla de harina, levadura y bicarbonato que tenemos reservada. Resultará una masa un poco espesa que se remueve con un poco de dificultad y la metemos en los moldes (yo usé unos de silicona). Entretanto tenemos que tener el horno calentando a 180º. En el momento de meter las madalenas en el horno pondremos el ventilador. Tardarán unos 20 minutos en cocerse. Buen provecho.
No hay comentarios:
Publicar un comentario