domingo, 29 de abril de 2012

SOBREMESA COMBINADA

    POSTRE COMBINADO

    Todos temos ese día no que non nos apetece nada cociñar.  A min pasoume esta fin de semana; tiña que facer a sobremesa e a cociña non me tiraba nada, seguramente porque me estou acatarrando e o corpo pedía descanso.
    Así que abrín o conxelador e atopeime con que aínda quedaba bastante roscón de pascua e hai que ir acabando con el.  E para non apetecerme nada cociñar, acabei cociñando de máis.

  • Roscón
  • Un bote de melocotón en xarope
  • 3 follas de xelatina neutra
  • 750 ml de leite
  • Un sobre de preparado para natillas
  • Nata
    Esta sobremesa podemos presentala nun recipiente de cristal un pouco grande como unha flanera ou en recipientes individuais máis pequenos.  Eu escollín un máis pequeno e fixen así:
  1. Cortamos o melocotón en anacos que poñemos no fondo.
  2. Cortamos o roscón en anacos, que non teñen que ser regulares, e os poñemos enriba.
  3. Poñemos as follas de xelatina a hidratar nunha cunca de auga e o xarope de melocotón ao lume.  Cando o xarope empece a ferver, engadimos a xelatina e removemos ata que disolva.  Botamos isto enriba do roscón e deixamos que arrefríe un pouco.
  4. Mentres poñemos o leite a ferver  e seguindo as instrucións do sobre preparamos as natillas que botaremos enriba do anterior.
  5. Adornamos ao gusto.  Eu reservei uns anacos de melocotón para ese cometido e engadín nata montada.



    Todos tenemos ese día en el que no nos apetece nada cocinar.  A mí me pasó este fin de semana; tenía que hacer el postre y la cocina no me atraía nada, seguramente porque me estoy acatarrando y el cuerpo pedía descanso.
    Así que abrí el congelador y me encontré con que aún quedaba bastante roscón de pascua y hay que ir acabando con él.  Y aunque no me apetecía cocina, acabé cocinando de más.


  • Roscón
  • Un bote de melocotón en almíbar
  • 3 hojas de gelatina neutra
  • 750 ml de leche
  • Un sobre de preparado para natillas
  • Nata
    Este postre podemos presentarlo en un recipiente de cristal un poco grande como una flanera o en recipientes individuales más pequeños.  Yo escogí uno más pequeño e hice así:
   
  1. Cortamos el melocotón en trozos que ponemos en el fondo.
  2. Cortamos el roscón en trozos, que no tienen que ser regulares, y los ponemos encima.
  3. Ponemos las hojas de gelatina a hidratar en una taza con agua y el almíbar de melocotón al fuego.  Cuando el almíbar empiece a hervir, añadimos la gelatina y removemos hasta que se disuelva.  Echamos esto encima del roscón y dejamos que enfríen un poco.
  4. Mientras ponemos la lecha a hervir y siguiendo las instrucciónes del sobre preparamos las natillas que echaremos encima de lo anterior.
  5. Adornamos al gusto.  Yo reservé unos trozos de melocotón para ello y añadí nata montada.





No hay comentarios:

Publicar un comentario