Todos temos ese día no que non nos apetece nada cociñar. A min pasoume esta fin de semana; tiña que facer a sobremesa e a cociña non me tiraba nada, seguramente porque me estou acatarrando e o corpo pedía descanso.
Así que abrín o conxelador e atopeime con que aínda quedaba bastante roscón de pascua e hai que ir acabando con el. E para non apetecerme nada cociñar, acabei cociñando de máis.
- Roscón
- Un bote de melocotón en xarope
- 3 follas de xelatina neutra
- 750 ml de leite
- Un sobre de preparado para natillas
- Nata
Esta sobremesa podemos presentala nun recipiente de cristal un pouco grande como unha flanera ou en recipientes individuais máis pequenos. Eu escollín un máis pequeno e fixen así:
- Cortamos o melocotón en anacos que poñemos no fondo.
- Cortamos o roscón en anacos, que non teñen que ser regulares, e os poñemos enriba.
- Poñemos as follas de xelatina a hidratar nunha cunca de auga e o xarope de melocotón ao lume. Cando o xarope empece a ferver, engadimos a xelatina e removemos ata que disolva. Botamos isto enriba do roscón e deixamos que arrefríe un pouco.
- Mentres poñemos o leite a ferver e seguindo as instrucións do sobre preparamos as natillas que botaremos enriba do anterior.
- Adornamos ao gusto. Eu reservei uns anacos de melocotón para ese cometido e engadín nata montada.
Todos tenemos ese día en el que no nos apetece nada cocinar. A mí me pasó este fin de semana; tenía que hacer el postre y la cocina no me atraía nada, seguramente porque me estoy acatarrando y el cuerpo pedía descanso.
Así que abrí el congelador y me encontré con que aún quedaba bastante roscón de pascua y hay que ir acabando con él. Y aunque no me apetecía cocina, acabé cocinando de más.
- Roscón
- Un bote de melocotón en almíbar
- 3 hojas de gelatina neutra
- 750 ml de leche
- Un sobre de preparado para natillas
- Nata
Este postre podemos presentarlo en un recipiente de cristal un poco grande como una flanera o en recipientes individuales más pequeños. Yo escogí uno más pequeño e hice así:
- Cortamos el melocotón en trozos que ponemos en el fondo.
- Cortamos el roscón en trozos, que no tienen que ser regulares, y los ponemos encima.
- Ponemos las hojas de gelatina a hidratar en una taza con agua y el almíbar de melocotón al fuego. Cuando el almíbar empiece a hervir, añadimos la gelatina y removemos hasta que se disuelva. Echamos esto encima del roscón y dejamos que enfríen un poco.
- Mientras ponemos la lecha a hervir y siguiendo las instrucciónes del sobre preparamos las natillas que echaremos encima de lo anterior.
- Adornamos al gusto. Yo reservé unos trozos de melocotón para ello y añadí nata montada.
No hay comentarios:
Publicar un comentario