Un bo primeiro prato ou tamén un bo prato único. A medida que chega o bo tempo apetece unha comida fresquiña e lixeira como esta. Por suposto, esta receita non é apropiada para os alérxicos ao ovo por varias razóns. A primeira porque contén ovo cocido, a segunda por o paíño de cangrexo e en terceiro lugar temos que ter coidado co vinagre que empregamos pois pode saír de viño clarificado con ovo.
Non poño cantidades exactas de ingredientes pois cada un botará segundo o seu gusto ou segundo o número de comensais.
- Leituga
- Cebola
- Cenoria relada
- Macarróns vexetais
- Ovos
- Bonito
- Paíño de cangrexo
- Aceite de oliva
- Vinagre
- Sal
Cocemos os ovos e reservamos. Cocemos tamén a pasta e arrefriamos debaixo da billa. Picamos o paíño de cangrexo, os ovos, a leituga en xuliana, a cebola, relamos a cenoria (ou comprámola relada), escorremos o bonito.
Botamos todo nun bol e aderezamos con sal, vinagre e aceite ao noso gusto. Servimos. Bo proveito.
Un buen primer plato o también un buen plato único. A medida que llega el buen tiempo apetece una comida fresquita y ligera como esta. Por supuesto, esta receta no es apropiada para los alérgicos al huevo por varias razones. La primera porque contiene huevo cocido, la segunda por el palito de cangrejo y en tercer lugar tenemos que tener cuidado con el vinagre que empleamos pues puede salir de vino clarificado con huevo.
No pongo cantidades exactas de ingredientes pues cada uno echará según su gusto o según el número de comensales.
- Lechuga
- Cebolla
- Zanahoria rallada
- Macarrones vegetales
- Huevos
- Bonito
- Palito de cangrejo
- Aceite de oliva
- Vinagre
- Sal
Cocemos los huevos y reservamos. Cocemos también la pasta y enfriamos debajo del grifo. Picamos el palito de cangrejo, los huevos, la lechuga en juliana, la cebolla, rallamos la zanahoria (o la compramos rallada), escurrimos el bonito.
Echamos todo en un bol y aderezamos con sal, vinagre y aceite a nuestro gusto. Servimos. Buen provecho.
No hay comentarios:
Publicar un comentario