Esta é unha desas receitas que poden servir para montar pratos moi diversos. Está moi rico se simplemente o untamos en tostadiñas de pan e nos pode salvar unha cea. Tanto pode ser base de canapés como o ingrediente dos bocadillos para a merenda dos máis cativos. Aguanta bastante tempo e temos que conservalo na neveira, pero estou segura de que non chegará a caducar: comerédelo antes!
- 250 gr. de paíños de cangrexo
- 1 lata de bonito de 220 gr.
- 1 lata de mexillón en salsa de vieira de 115 gr.
- 8 queixiños en porcións.
- 1 cullerada de maionesa.
Cortamos os paíños e engadimos os demais ingredientes. No caso das conservas engadimos as salsas e os aceites. Todo isto temos que botalo nun recipiente no que poidamos bater sen salpicar. Aplicamos o batedor ata ter unha crema. Botámolo nun recipiente con tapa para gardalo na neveira.
Aínda que non o pareza, esta receita non é apropiada para os alérxicos ao ovo. O paíño de cangrexo ten clara de ovo como ingrediente.
Esta es una de esas recetas que pueden servir para montar platos muy diversos. Está muy rico si simplemente lo untamos en tostaditas de pan y nos puede salvar una cena. Tanto puede ser base de canapés como ingrediente de los bocadillos para la merienda de los más pequeños. Aguanta bastante tiempo y tenemos que conservarlo en la nevera, pero estoy segura de que no llegará a caducar: ¡ lo comeréis antes!
- 250 gr. de palitos de cangrejo
- 1 lata de bonito de 220 gr.
- 1 lata de mejillón en salsa de vieira de 115 gr.
- 8 quesitos en porciones.
- 1 cucharada de mayonesa
Cortamos los palitos y añadimos los demás ingredientes. En el caso de las conservas añadimos las salsas y los aceites. Todo esto tenemos que echarlo en un recipiente en el que podamos batir sin salpicar. Aplicamos la batidora hasta tener una crema. Lo echamos en un recipiente con tapa para guardarlo en la nevera.
Aunque no lo parezca, esta receta no es apropiada para los alérgicos al huevo. El palito de cangrejo tiene clara de huevo como ingrediente.
No hay comentarios:
Publicar un comentario