TARTA DE FILLOAS
Esta foi a sobremesa que preparei para celebrar o día da nai. Xa sei que vou cun pouco de retraso, pero... por que non pode ser hoxe o día da nai? Despois de todo cada día que pasamos cos seres que queremos, as nosas nais neste caso, deberían ser unha festa de agradecemento. As nais sempre nos acompañan e sempre que pensamos nelas alí están para axudarnos e aconsellarnos. E cando non están adiviñamos cal sería a súa resposta de ter que resolver os nosos contratempos diarios.
Esta receita atopeina nun blog chamado 'La cocina de la lechuza' e encargueime de facerlle as adaptacións precisas para a miña casa. Tiña as miñas dúbidas sobre a súa consistencia. Pódovos asegurar que queda moi consistente e ademais un anaco pequeno é suficiente para saciar os desexos de doce.
Precisamos entón:
Para as filloas
- 250 ml de leite
- 300 ml de auga
- 3 culleradas de margarina
- Un chisco de sal
- Unha culleradiña de fermento químico
- 250 gr de fariña
Para o recheo:
- 500 ml de nata líquida
- 500 gr de fresas
- 250 gr de queixo de untar
- 50 ml de leite
- 6 follas de xelatina
- 8 culleradas de azucre
Cando a tixola xa está quente untámola cun pouco de margarina para facer a primeira filloa. Despois xa non será necesario para facer o resto das filloas. Botamos un cullerón de preparado de filloas e movemos a tixola para estendelo. Cando se despega polos bordes é o momento de darlle a volta e deixar que se faga polo outro lado. Unha vez feitas, reservámolas.
Para o recheo da torta, batemos a nata co azucre e despois engadimos o queixo de untar. Hidratamos a xelatina e despois diluímola no leite quente. Cando arrefríe un pouco, botámola na mestura anterior e removemos cunha culler de madeira coidando que non se baixe a nata. Engadimos tamén as fresas picadas, deixando 3 ou 4 para adornar a torta.
Para montala empreguei un molde desmontable poñendo un film plástico sobresaíndo polos bordes. Empezamos poñendo unha filloa e seguindo cun pouco de recheo. Imos alternando filloas e recheo rematando cunha filloa. Cubrimos con film que sobresaía e apertamos un pouco para que quede compacta sen bolsas de aire. Metemos na neveira e deixamos varias horas.
Antes de servir, desmoldamos, dámoslle a volta e adornamos coas fresas reservadas. Espero que vos guste.
Este fue el postre que preparé para celebrar el día de la madre. Ya sé que voy con un poco de retraso, pero... ¿por qué no puede ser hoy el día de la madre? Después de todo cada día que pasamos con aquellos que queremos, nuestras madres en este caso, debería ser una fiesta de agradecimiento. Las madres siempre nos acompañan y siempre que pensamos en ellas allí están para ayudarnos y aconsejarnos. Y cuando no están adivinamos cuál sería su respuesta si tuvieran que resolver nuestros contratiempos diarios.
Esta receta la encontré en un blog llamado 'La cocina de la lechuza' y me encargué de hacerle las adaptaciones necesarias para mi casa. Tenía dudas sobre su consistencia. Os puedo asegurar que queda muy consistente y además un trozo pequeño es suficiente para saciar los deseos de dulce.
Necesitamos:
Para las filloas
- 250 ml de leche
- 300 ml de agua
- 3 cucharadas de margarina
- Una pizca de sal
- Una chucharadita de levadura química
- 250 gr de harina
Para el relleno:
- 500 ml de nata líquida
- 500 gr de fresas
- 250 gr de queso de untar
- 50 ml de leche
- 6 hojas de gelatina
- 8 cucharadas de azúcar
Empezaremos haciendo las filloas. Derretimos la mantequilla y después añadimos el resto de los ingredientes y batimos. Dejamos reposar la masa.
Cuando la sartén ya está caliente la untamos con un poco de margarina para hacer la primera filloa. Después ya no será necesario para hacer el resto de las filloas. Echamos un cucharón de preparado de filloas y movemos la sartén para extenderlo. Cuando se despega por los bordes es el momento de darle la vuelta y dejar que se haga por el otro lado. Una vez hechas las reservamos.
Para el relleno de la torta, batimos la nata con el azúcar y después añadimos el queso de untar. Hidratamos la gelatina y después la diluimos en la leche caliente. Cuándo enfríe un poco, la echamos en la mezcla anterior y removemos con una cuchara de madera cuidando que no se baje la nata. Añadimos también las fresas picadas, dejando 3 o 4 para adornar la tarta.
Para montarla empleé un molde desmontable poniendo un film plástico sobresaliendo por los bordes. Empezamos poniendo una filloa y seguimos con un poco de relleno. Vamos alternado filloas y relleno acabando con una filloa. Cubrimos con el film transparente que sobresalía y apretamos un poco para que quede compacta sin bolsas de aire. Metemos en la nevera y dejamos varias horas.
Antes de servir, desmoldamos, le damos la vuelta y adornamos con las fresas reservadas. Espero que os guste.
Muy, pero que muy buena pinta!!!
ResponderEliminarMañana opinas sobre la mía....
Seguro que está buenísima. También te estás convirtiendo en especialista en sustituir ingredientes.
Eliminar¡¡¡Pintaza!!! Con lo ricas que están las fresas... mmmmmmhhhh...
ResponderEliminarCando queiras celebrar algo especial... Torta de filloas.
Eliminar