Chega o outono e é época, entre outras cousas, de recoller mazás. Rebuscando nas miñas antigas receitas atopei este biscoito de mazá que xa cociñaba moitos anos antes de ter unha filla alérxica ao ovo. Recordo que a saquei dunha revista, pero non sei de cal. E o que máis me sorprendeu daquela foi a ausencia de ovo nun biscoito e por iso decidín probalo. Por suposto, gustounos e converteuse nun recurso de sobremesa cando as galiñas non poñían ovos e a verdade, non nos gustaba comprar ovos para ese fin; a cor non era a mesma.
- 125 gr de mazá
- 1/2 limón (zume e peladura)
- 225 gr de fariña (con fermento incorporado)
- un chisco de sal
- 125 gr de manteiga
- 125 gr de azucre en po
- 150 ml de leite
En primeiro lugar pelamos as mazás e cortámolas en anacos pequenos. Bañámolas co zume de limón para que non se oxiden.
Peneiramos a fariña xunto co sal. Engadimos a manteiga cortada en anacos pequenos e coas mans fretámola coa fariña ata que se formen unha especie de migallas.
Engadimos o azucre en po e removemos. Facemos un buraco no medio e engadimos o leite, as mazás e a peladura de limón.
Mesturamos todo cunha culler de metal e botamos a masa nun molde xa preparado. Eu empreguei un redondo dos que se poden abrir. Cubrín o fondo con papel vexetal e untei os laterais cun pouco de manteiga e polvoriñei con fariña despois.
Metemos en forno quente a 180º durante uns 45 minutos. Sacamos, deixamos arrefriar e desmoldamos. Espero que vos guste.
Llega el otoño y es época, entre otras cosas, de recoger manzanas. Buscando en mis antiguas recetas encontré este bizcocho de manzana que ya cocinaba muchos años antes de tener una hija alérgica al huevo. Recuerdo que la saqué de una revista, pero no sé de cual. Y lo que más me sorprendió en aquella época fue la ausencia de huevo en un bizcocho y por eso decidí probarlo. Por supuesto, nos gustó y se convirtió en un recurso de postre cuando las gallinas no ponían huevos y la verdad, no nos gustaba comprar huevos para eso; el color no es el mismo.
125 gr de manzana
1/2 limón (zumo y ralladura)
225 gr de harina (con levadura incorporada)
Una pizca de sal
125 gr de mantequilla
125 gr de azúcar en polvo
150 ml de leche
En primer lugar pelamos las manzanas y las cortamos en trozos pequeños. Las rociamos con zumo de limón para que no se oxiden.
Tamizamos la harina junto con la sal. Añadimos la mantequilla cortada en trozos pequeños y con las manos la frotamos con la harina hasta que se formen migas.
Añadimos el azúcar en polvo y removemos. Hacemos un agujero en el medio y añadimos la leche, las manzanas y la ralladura de limón.
Mezclamos todo con una cuchara de metal y echamos la masa en un molde ya preparado. Yo usé uno redondo de los que se pueden abrir. Cubrí el fondo con papel vegetal y unté los laterales con un poco de mantequilla y espolvoreé con harina después.
Lo metemos en el horno caliente a 180º durante unos 45 minutos. Sacamos, dejamos enfriar y desmoldamos. Espero que os guste.
No hay comentarios:
Publicar un comentario