Hoxe traio unha receita con ovo, cousa que non fago case nunca; escapo deste tipo de receitas polo "estrés" que me produce meter ovo na cociña. Aproveito que teño á miña filla de campamento e podo airear a casa e lavar todo antes de que volva.
É un prato deses que me traslada á miña infancia. Non sei de onde saíu a receita, eu aprendina da miña nai. E non pensedes que é un aperitivo: trátase dunha sobremesa.
Cabaciña
Fariña
Ovos
Azucre
Aceite de xirasol
As cantidades irán en función do tamaño da cabaciña. Podedes precisar máis ou menos ovos e fariña. Eu precisei dous e parte doutro.
En primeiro lugar hai que pelar a cabaciña e despois cortala en toros o máis delgados posible. Poñemos a tixola ó lume, pasamos os toros por fariña e ovo batido e fritímolos. Deixámolos nun papel de cociña para eliminar o exceso de aceite e polvoriñámolos con azucre. Bo proveito.
Hoy traigo una receta con huevo, cosa que no hago casi nunca; escapo de este tipo de recetas por el "estrés" que me produce meter huevo en la cocina. Aprovecho que tengo a mi hija de campamento y puedo airear la casa y lavar todo antes de que vuelva.
Es un plato de esos que me traslada a la infancia. No sé de dónde salió la receta, yo la aprendí de mi madre. Y no penséis que es un aperitivo: se trata de un postre.
Calabacín
Harina
Huevos
Azúcar
Aceite de girasol
Las cantidades irán en función del tamaño del calabacín. Podéis necesitar más o menos huevos y harina. A mi me hicieron falta dos huevos y parte de otro.
En primer lugar hay que pelar el calabacín y después cortarlo en rodajas lo más delgadas posible. Ponemos la sartén al fuego, pasamos las rodajas por harina y huevo batido y las freímos. Las dejamos sobre un papel de cocina para eliminar el exceso de aceite y las espolvoreamos con azúcar. Buen provecho.