Teño que dar as grazas aos Reis Magos: eles foron os que me trouxeron as formas para facer estas galletas. Tamén me deixaron uns libros de repostería que irei usando pouco a pouco.
A verdade é que tiña moitas ganas de facer unhas galletas recheas e este agasallo deume a escusa perfecta. Por se fora pouco, esta era a última marmelada de framboesa que quedaba na casa; na próxima colleita terei que repetilas.
- 200 gr de manteiga
- 125 gr de azucre
- 350 gr de fariña
- 1 cullerada de zume de limón
- 20 ml de leite
- Un chisco de sal
- Marmelada
- Azucre en po
Como en moitas receitas, temos que ter a precaución de sacar a manteiga con tempo da neveira; necesitamos que amoleza a temperatura ambiente antes de amasar.
Mesturamos e amasamos todos os ingredientes agás a marmelada e o azucre en po.
Estiramos a masa e imos facendo as galletas tendo en conta que de cada forma ten que haber dúas: unha con buraco e outra sen buraco.
Metémolas no forno a 200º uns 10 minutos ou ata que collan cor dourada, que pode ser antes.
Despois deixámolas arrefriar antes de poñerlles un pouco de marmelada para unir cada parella. Polvoriñamos azucre en po e facemos esforzos para non comer demasiadas.
Fonte: Directo al paladar
Tengo que dar las gracias a los Reyes Magos: ellos fueron los que me regalaron las formas para hacer estas galletas. También me dejaron unos libros de repostería que iré usando poco a poco.
La verdad es que tenía muchas ganas de hacer unas galletas rellenas y este regalo de dio la excusa perfecta. Por si fuera poco, esta era la última mermelada de frambuesa que quedaba en casa; en la próxima cosecha tendré que repetirlas.
- 200 gr de mantequilla
- 125 gr de azúcar
- 350 gr de harina
- 1 cucharada de zumo de limón
- 20 ml de leche
- Una pizca de sal
- Mermelada
- Azúcar en polvo
Como en muchas recetas, tenemos que tener la precaución de sacar la mantequilla con tiempo de la nevera; necesitamos que ablande a temperatura ambiente antes de amasar.
Mezclamos y amasamos todos los ingredientes excepto la mermelada y el azúcar en polvo.
Estiramos la masa y vamos haciendo las galletas teniendo en cuenta que de cada forma tiene que haber dos: una con agujero y otra sin agujero.
Las metemos en el horno a 200º unos 10 minutos o hasta que se doren, que puede ser antes.
Después las dejamos enfriar antes de ponerles un poco de mermelada para unir cada pareja. Espolvoreamos azúcar glass y hacemos esfuerzos para no comer demasiadas.
Fuente: Directo al paladar
No hay comentarios:
Publicar un comentario