BIZCOCHO CON NUECES
Cando fago as sobremesas sen ovo intento que ademais de ter bo sabor teñan tamén un bo aspecto cousa que, ás veces, me resulta bastante complicada. Por sorte conto cuns "catadores" aos que case todo lles parece bo aínda que o biscoito afunda ou quede máis húmido do necesario.
A receita orixinal deste biscoito levaba un ovo, que eu eliminei, pero o seu aspecto e sabor seguen sendo bos. Fíxeno varias veces e aí vai a receita.
- 60 gr de manteiga
- 220 gr de azucre
- 220 gr de fariña (con fermento incorporado)
- 250 ml de leite
- 80 gr de noces
- 50 gr de pebidas de chocolate
Derretemos a manteiga e deixamos arrefriar. Nun recipiente alto batemos o azucre coa manteiga. Eu empreguei un batedor de variñas. Engadín o leite pouco a pouco sen deixar de bater e despois a fariña peneirada. Pasei as noces e as pebidas por fariña e mestureinas axudándome dunha culler de madeira. Esperaba que non foran ao fondo do biscoito, cousa que conseguín en parte.
Metino no forno xa quente a 170º: os primeiros 15 minutos con calor só por abaixo e os seguintes 30 xa con calor na resistencia superior ademais da inferior.
Fonte: La receta de la felicidad
Fonte: La receta de la felicidad
Cuando hago los postres sin huevo intento que además de tener buen sabor tengan también un buen aspecto cosa que, a veces, me resulta bastante complicada. Por suerte cuento con unos "catadores" a los que casi todo les parece bueno aunque el bizcocho se hunda o quede más húmedo de los necesario.
La receta original de este bizcocho llevaba un huevo, que yo eliminé, pero su aspecto y sabor siguen siendo buenos. Lo hice varias veces y ahí va la receta.
- 60 gr de mantequilla
- 220 gr de azúcar
- 220 gr de harina (con levadura incorporada)
- 250 ml de leche
- 80 gr de nueces
- 50 gr de pepidas de chocolate
Derretimos la mantequilla y dejamos enfriar. En un recipiente alto batimos el azúcar con la mantequilla. Yo usé una batidora de varillas. Añadí la leche poco a poco sin dejar de batir y después la harina tamizada. Pasé las nueces y las pepitas por harina y las mezclé ayudándome de una cuchara de madera. Esperaba que no se fueran al fondo del bizcocho, cosa que conseguí en parte.
Lo metí en el horno ya caliente a 170º: los primeros 15 minutos con calor solamente en la resistencia inferior y los siguientes 30 con calor en la resistencia superior además de la inferior.
Fuente: La receta de la felicidad.
Lo metí en el horno ya caliente a 170º: los primeros 15 minutos con calor solamente en la resistencia inferior y los siguientes 30 con calor en la resistencia superior además de la inferior.
Fuente: La receta de la felicidad.