Regaláronme o libro "Repostería sin huevos ni leche"-Ilka Saager/Sonja Carlsson. Ed. Everest. Estou aprendendo un montón de cousas: tipos de fariña de trigo que nin sabía que existían e outros ingredientes ata agora descoñecidos para min.
Sempre hai algo que me chama a atención. Neste caso foi unha torta á que lle din tantas voltas e na que pensei tanto que ao final non é como no libro, pero teño unha opción máis "sen ovo". Os ingredientes que empreguei son os seguintes:
- 1 iogur natural ( o meu era grego)
- 4 culleradas de aceite de xirasol
- 2 culleradiñas de azucre vainillado
- 250 gr de fariña de trigo con fermento incorporado (a dos biscoitos)
- 50 gr de fariña de améndoa
- 300 gr de moras
- 2 culleradas de auga
- 1 cullerada ben chea de maicena.
En primeiro lugar fixen a masa: un iogur natural ao que lle engadín o aceite, 50 gr de azucre moreno, azucre vainillado, a fariña de trigo e a fariña de améndoa. Amasei ben e cubrín un papel de forno que xa tiña cortado de acordo coa forma do meu molde (un redondo).
Puxen a masa no molde tendo coidado de que os bordes queden altos: a masa despois medra e o recheo tende a saírse.
Para o recheo mesturei 75 gr de azucre moreno coas moras máis tres culleradas de auga e a cullerada de maicena e despois estireino sobre o fondo da masa. Meter no forno quente a 180º durante 30 ou 40 minutos.
Xa sei que non é tempo de moras, pero teño unha boa reserva no conxelador. Hai un refrán que di: "o que garda sempre ten". Cando collades moras no verán-outono reservade unhas poucas para facer este pastel.
Me regalaron el libro "Repostería sin huevos ni leche"-Ilka Saager/Sonja Carlsson. Ed. Everest. Estoy aprendiendo un montón de cosas: tipos de harina de trigo que ni sabía que existían y otros ingredientes hasta ahora descocidos para mi.
Siempre hay algo que me llama la atención. En este caso fue una tarta a la que le di tantas vueltas y en la que pensé tanto que al final no es como aparece en el libro, pero tengo una opción más "sin huevo". Los ingredientes son los siguientes:
- 1 yogur natural ( el mío era griego)
- 4 cucharadas de aceite de girasol
- 2 cucharaditas de azúcar vainillado
- 250 gr de harina de trigo con levadura incorporada (la de los bizcochos)
- 50 gr de harina de almendras.
- 300 gr de moras
- 2 cucharadas de agua
- 1 cucharada bien llena de maicena.
En primer lugar hice la masa: un yogur natural al que le añadí el aceite, 50 gr de azúcar moreno, azúcar vainillado, la harina de trigo y la harina de almendras. Amasé bien y cubrí un papel de horno que ya tenía cortado de acuerdo con la forma de mi molde (uno redondo).
Puse la masa en el molde teniendo cuidado de que los bordes queden altos: la masa después crece y el relleno tiende a salirse.
Para el relleno mezclé 75 gr de azúcar moreno con las moras además de tres cucharadas de agua y la cucharada de maicena y después lo estiré sobre el fondo de la masa. Meter en el horno caliente a 180º durante 30 o 40 minutos.