domingo, 15 de marzo de 2015

FLORES CON DOCE DE CIDRA

    FLORES CON CABELLO DE ÁNGEL

    Como todas as receitas, esta tamén ten a súa historia.
    Todo empezou cando me regalaron 3 cidras ou cabazas coas que se pode facer doce.  Son de cor verde con manchas brancas e de pel bastante dura.


    Así que me puxen a facer o doce que despois conxelei en botes.  Claro que, despois de facelo, tamén hai que empregalo nalgunha receita.  Navegando pola rede atopei estas flores que me chamaron moito a atención.  Polo tanto, mans á obra!

  • Unha lámina de masa de follado
  • Doce de cidra (300 gr aproximadamente)
  • Un pouco de leite
  • Un pouco de marmelada (de pexego ou melocotón)
  • Lacasitos para adornar


    Comprei masa de follado fresca, que xa ven estirada.  Corteina en 12 partes (cadrados de 8 x 8 aproximadamente) e despois uns cortes como se ve na foto.




    Poñemos un pouco de doce de cidra no centro e pregamos as puntas para facer a flor.  No medio cravei un escarvadentes para que non se abrira moito no forno.  Coa man dinlle forma ós pétalos e metín doce de cidra.






    Vernicei con leite e metín no forno a 200º.  Cando estaban douradas saqueinas, quiteilles o escarvadentes e púxenlles os lacasitos.  Dinlles brillo cun pouco de marmelada de pexego.



    E así esperamos que chegue a primavera.


    Fonte:  El toque de Belén


    Como todas las recetas, ésta también tiene su historia.
    Todo empezó cuando me regalaron 3 cidras o calabazas con las que se puede hacer cabello de ángel.  Son de color verde con manchas blancas y de piel bastante dura.


    Así que me puse a hacer el dulce que después congelé en botes.  Claro que, después de hacerlo, también hay que emplearlo en alguna receta.  Navegando por la red encontré estas flores que me llamaron mucho la atención.  Por tanto, ¡manos a la obra!


  • Una lámina de masa de hojaldre
  • Cabello de ángel (300 gr aproximadamente)
  • Un poco de leche
  • Un poco de mermelada (de pexego o melocotón)
  • Lacasitos para adornar


    Compré la masa de hojaldre fresca, que ya viene estirada.  La corté en 12 partes (cuadrados de 8 x 8 aproximadamente) y después unos cortes como se ve en la foto.
    


    Ponemos un poco de cabello de ángel en el centro y plegamos las puntas para hacer una flor.  En el medio clavé un palillo para que no se abriera en el horno.  Con la mano le di forma a los pétalos y metí cabello de ángel en ellos.






    Barnicé con leche y las metí en el horno a 200º.  Cuando estaban doradas las saqué, les quité el palillo y les puse los lacasitos.  Les di brillo con un poco de mermelada de pexego.


    Y así esperamos que llegue la primavera.


    Fuente:  El toque de Belén

   





SOPA RECHEA

    SOPA RELLENA


    Teño entendido que é típico de Cataluña e Baleares poñer esta sopa como primeiro prato na cea de Noiteboa.

    Nós non temos por costume tomar pastas recheas, pero cando din con esta receita pareceume moi interesante e decidín probala.

    A verdade é que non é necesario estar de festa para facela; podemos facer que unha comida normal pareza especial.



  • 1,5 l de caldo (caseiro ou comprado)
  • Galets (10 ou 12 por persoa)
  • 250 gr de carne picada (no meu caso tenreira)
  • 1 cullerada de adobo
  • Miga de pan
  • Leite

    Sempre temos a opción de mercar o caldo xa feito, pero no meu caso prefiro facelo na casa.  Claro que podemos ser previsores e telo feito do día anterior e gardado na neveira para ser máis áxiles.

    Os alérxicos ó ovo, ollo coa pasta!!!  Pode ser un pouco complicado atopar os galets sen trazas de ovo, pero podemos recorrer a outro tipo de pasta "lumaconi" aínda que son un pouco maiores, quizais grandes de máis.

    Imos coa preparación:  empapamos a miga de pan en leite e engadimos o adobo e a carne.  Trátase de facer un recheo como o que empregamos para facer albóndegas.  Se o preferimos podemos mesturar carne de tenreira con porco ou polo segundo os gustos.




    Coa axuda dunha culler, dunha manga pasteleira ou das mesmas mans enchemos o galets así, sen cocer.  Non teñades medo o recheo non vai escapar.


    Poñemos o caldo ó lume e cando ferva engadimos a pasta rechea.  Deixamos cocer o tempo indicado segundo a pasta empregada e servimos.






    Por lo que he leído es típico de Cataluña y Baleares poner esta sopa como primer plato en la cena de Nochebuena.


    Nosotros no acostumbramos a tomar pasta rellenas, pero cuando encontré esta receta me pareció muy interesante y decidí probarla.

    
    La verdad es que no es necesario estar de fiesta para hacerla;  podemos convertir una comida normal en especial.
    


  • 1,5 l de caldo (casero o comprado)
  • Galets (10 o 12 por persona)
  • 250 gr de carne picada (en mi caso ternera)
  • 1 cucharada de adobo
  • Miga de pan
  • Leche

    Siempre tenemos la opción de comprar el caldo ya hecho, pero en mi caso prefiero hacerlo en casa.  Claro que podemos ser previsores y tenerlo hecho del día anterior y guardado en la nevera para ser más ágiles.
    
    Los alérgicos al huevo, ¡ojo con la pasta!  Puede ser un poco complicado encontrar los galets sin trazas de huevo, pero podemos recurrir a otro tipo de pasta "lumaconi" aunque son un poco mayores, quizás demasiado grandes.
    
    Vamos con la preparación:  empapamos la miga de pan en leche y añadimos el adobo y la carne.  Se trata de hacer un relleno como el que empleamos para hacer albóndigas.  Si lo preferimos podemos mezclar carne de ternera con cerdo o pollo según los gustos.
    

    Con la ayuda de una cuchara, de una manga pastelera o de las mismas manos rellenamos los galets así, sin cocer.  No tengáis miedo el relleno no va a escapar.

    
    Ponemos el caldo al fuego y cuando hierva añadimos la pasta rellena.  Dejamos cocer el tiempo indicado según la pasta empleada y servimos.