domingo, 15 de marzo de 2015

FLORES CON DOCE DE CIDRA

    FLORES CON CABELLO DE ÁNGEL

    Como todas as receitas, esta tamén ten a súa historia.
    Todo empezou cando me regalaron 3 cidras ou cabazas coas que se pode facer doce.  Son de cor verde con manchas brancas e de pel bastante dura.


    Así que me puxen a facer o doce que despois conxelei en botes.  Claro que, despois de facelo, tamén hai que empregalo nalgunha receita.  Navegando pola rede atopei estas flores que me chamaron moito a atención.  Polo tanto, mans á obra!

  • Unha lámina de masa de follado
  • Doce de cidra (300 gr aproximadamente)
  • Un pouco de leite
  • Un pouco de marmelada (de pexego ou melocotón)
  • Lacasitos para adornar


    Comprei masa de follado fresca, que xa ven estirada.  Corteina en 12 partes (cadrados de 8 x 8 aproximadamente) e despois uns cortes como se ve na foto.




    Poñemos un pouco de doce de cidra no centro e pregamos as puntas para facer a flor.  No medio cravei un escarvadentes para que non se abrira moito no forno.  Coa man dinlle forma ós pétalos e metín doce de cidra.






    Vernicei con leite e metín no forno a 200º.  Cando estaban douradas saqueinas, quiteilles o escarvadentes e púxenlles os lacasitos.  Dinlles brillo cun pouco de marmelada de pexego.



    E así esperamos que chegue a primavera.


    Fonte:  El toque de Belén


    Como todas las recetas, ésta también tiene su historia.
    Todo empezó cuando me regalaron 3 cidras o calabazas con las que se puede hacer cabello de ángel.  Son de color verde con manchas blancas y de piel bastante dura.


    Así que me puse a hacer el dulce que después congelé en botes.  Claro que, después de hacerlo, también hay que emplearlo en alguna receta.  Navegando por la red encontré estas flores que me llamaron mucho la atención.  Por tanto, ¡manos a la obra!


  • Una lámina de masa de hojaldre
  • Cabello de ángel (300 gr aproximadamente)
  • Un poco de leche
  • Un poco de mermelada (de pexego o melocotón)
  • Lacasitos para adornar


    Compré la masa de hojaldre fresca, que ya viene estirada.  La corté en 12 partes (cuadrados de 8 x 8 aproximadamente) y después unos cortes como se ve en la foto.
    


    Ponemos un poco de cabello de ángel en el centro y plegamos las puntas para hacer una flor.  En el medio clavé un palillo para que no se abriera en el horno.  Con la mano le di forma a los pétalos y metí cabello de ángel en ellos.






    Barnicé con leche y las metí en el horno a 200º.  Cuando estaban doradas las saqué, les quité el palillo y les puse los lacasitos.  Les di brillo con un poco de mermelada de pexego.


    Y así esperamos que llegue la primavera.


    Fuente:  El toque de Belén

   





No hay comentarios:

Publicar un comentario