Seguro que coma min, e coma gran parte das nais do mundo, queredes que os vosos fillos coman verduras. E moitas veces, por máis que o intentemos parece que é realmente unha misión imposible.
Así, aínda que o obxectivo non foi acadado, o prato é saboroso e aos que non somos tan novos gustounos moito.
Por que "falso quiché"? Pois porque unha das características das quichés é a de levar ovos, cousa da que a miña carece. Aínda así segue sendo apetecible.
- 1 lámina de masa quebrada ou brisa
- 300 gr de espinacas
- 3 dentes de allo
- 1 cullerada de fariña
- Un chisco de sal
- 200 ml de nata para cociñar
- 1 lata de 220 g de atún
- 2 culleradas de aceite de oliva
Forramos un molde circular coa masa, pinchamos a base cun garfo e metémola no forno a 180º durante 15 minutos.
Mentres quentamos o aceite e douramos os dentes de allo. Retirámolos e incorporamos as espinacas. No meu caso eran conxeladas e tiven que deixar que desconxelaran. Podemos empregalas frescas tamén.
As espinacas cocíñanse enseguida. Incorporamos a fariña, mesturamos ben e engadimos a nata. Cando empeza a espesar engadimos o atún escorrido e esmigallado. Rectificamos o sal e retiramos do lume.
Poñemos as espinacas co atún sobre a base e metemos no forno uns quince minutos máis. Bo proveito.
Seguro que como yo, y como gran parte de las madres del mundo, queréis que vuestros hijos coman verduras. Y muchas veces, por más que lo intentemos parece que es realmente una misión imposible.
Así, aunque el objetivo no fue alcanzado, el plato es sabroso y a lo que no somos tan jóvenes nos gustó mucho.
¿Por qué "falso quiché"? Pues porque una de las características de las quiché es la de llevar huevos, cosa de la que la mía carece. Aún así sigue siendo apetecible.
- 1 lámina de masa quebrada o brisa
- 300 gr de espinacas
- 3 dientes de ajo
- 1 cucharada de harina
- Una pizca de sal
- 200 ml de nata para cocinar
- 1 lata de 220 gr de atún
- 2 cucharadas de aceite de oliva
Forramos un molde circular con la masa, pinchamos la base con un tenedor y la metemos en el horno a 180º durante 15 minutos.
Mientras calentamos el aceite y doramos los dientes de ajo. Los retiramos e incorporamos las espinacas. En mi caso eran congeladas y tuve que dejarlas descongelar. También podemos emplearlas frescas.
Las espinacas se cocinan enseguida. Incorporamos la harina, mezclamos bien y añadimos la nata. Cuando empieza a espesar añadimos el atún escurrido y desmigado. Rectificamos la sal y retiramos del fuego.
Ponemos las espinacas con el atún sobre la base y metemos en el horno unos quince minutos más. Buen provecho.
No hay comentarios:
Publicar un comentario