Cando imos de compras a unha pequena tenda de barrio podemos atopar un cartel que diga: "Volvo deseguida", "Saín 5 minutos" ou "Estou tomando un café". Claro que os cinco minutos son relativos e ao mellor convértense en 20 ou 30.
Eu debería ter colgado o cartel:
"Estou facendo doce de cidra,
espero volver axiña."
E o "axiña" converteuse en días ou meses porque a cantidade de cabazas que levo cocidas é impresionante, e aínda me queda unha para rematar! Se abrides o meu conxelador seguro que atopades unha boa cantidade de botes deste doce; claro que agora teño que usalo, facelo só foi o primeiro paso.
E unha das primeiras receitas foi unha torta: unha torta sinxela e rápida; case diría que se come tan rápido como se fai.
- Unha base de masa brisa ou quebrada
- Un bote de doce de cidra
- 2 ou 3 mazás
- 2 culleradas de azucre moreno
- 25 gr de manteiga
- Marmelada para vernizar
Pódese facer a masa na casa, pero mercala resultoume máis cómodo e rápido. Estirámola e estendemos o doce de cidra sen chegar ao borde (deixamos uns dous centímetros). Pelamos as mazás e cortámolas en gallos que estenderemos encima do doce de cidra. Polvoriñamos con azucre moreno e incorporamos a manteiga en anacos pequenos.
Metémola no forno quente a 200º uns 40 minutos ata que estea dourada (pero non queimada). Retirámola e vernizámola con marmelada ( de pexego, melocotón, amorodo,...)
O doce de cidra tamén se pode comprar no supermercado; non temos que quedar sen torta se non temos cabazas ou ganas de facelo.
Si vamos de compras a una pequeña tienda de barrio podemos encontrar un cartel que diga: "Vuelvo enseguida", " Salí 5 minutos" o "Estoy tomando un café". Claro que los cinco minutos son relativos y a lo mejor se convierten en 20 0 30.
Yo debería haber colgado el cartel:
"Estoy haciendo cabello de ángel,
no volveré muy tarde."
Y la espera puede durar días o meses porque la cantidad de calabazas cocidas es impresionante, ¡y me queda todavía una para acabar! Al abrir mi congelador nos encontramos una buena cantidad de botes de este dulce; y ahora tengo que usarlol, hacerlo fue solamente el primer paso.
Y una de las primeras recetas fue una tarta: una tarta sencilla y rápida; casi diría que se come tan rápido como se hace.
- Una base de masa brisa o quebrada
- Un bote de cabello de ángel
- 2 ou 3 manzanas
- 2 cucharadas de azúcar moreno
- 25 gr de mantequilla
- Mermelada para barnizar
Podemos hacer la masa en casa, pero comprarla fue más cómodo y rápido. La estiramos y extendemos el cabello de ángel sin llegar al borde (dejamos unos dos centímetros). Pelamos las manzanas y las cortamos en gajos que extenderemos encima del cabello de ángel. Espolvoreamos con azúcar moreno e incorporamos la mantequilla en trozos pequeños.
La metemos en el horno caliente a 200º unos 40 minutos hasta que esté dorada (pero no quemada). La retiramos y barnizamos con mermelada (de pexego, melocotón, fresa, ...)
El cabello de ángel también se puede comprar en el supermercado; no tenemos que dejar de hacer la tarta si no tenemos calabazas o ganas de hacerlo.
No hay comentarios:
Publicar un comentario