sábado, 7 de septiembre de 2013

MARMELADA DE MORAS SILVESTRES

    MERMELADA DE MORAS SILVESTRES

    Desde mediados de agosto saír ao monte ou ao campo e coller moras pode ser moi entretido para os cativos e os non tan cativos.  Despois de facer algunhas tortas de  moras e conxelar unhas poucas para outras ocasións, decidín experimentar coa marmelada.  A verdade é que está ben boa e non pode ser máis económica.




  • 600 gr. de moras
  • 300 gr. de azucre
  • 1/2 limón

    As moras debemos lavalas ben e asegurarnos de que non leven restos de follas ou pauciños.  Despois déixoas no escorredoiro e cando pasa unha hora, máis ou menos, pésoas.  Pásoas pola picadora e póñoas a cocer despois de engadirlle o azucre e o limón tamén picado e sen ningún resto de pel branca que lle daría un sabor amargo.  De non pasalas pola picadora podemos esmagalas cun garfo ou pasarlle o batedor cando a marmelada xa estea practicamente cocida.  Se temos botes e tapas esterilizados, vertémola neles cando está ben quente, cerrámolos e deixámolos boca abaixo de 12 a 24 horas.  Se ao darlles a volta a tapa non se afunde estará feito o baleiro.

    Teño que confesar que para facer as marmeladas teño a axuda dunha panificadora que merquei no Lidl e que ten un programa específico para marmeladas.  Así evito ter que estar pendente do lume aínda que as marmeladas as vaia facendo a pouquiños.





    Desde mediados de agosto salir al monte o al campo y coger moras puede ser muy entretenido para los niños y los no tan niños.  Después de hacer algunas tartas de moras y congelar unas pocas para otras ocasiones, decidí experimentar con la mermelada.  La verdad es que está muy buena y no puede ser más económica.




  • 600 gr. de moras
  • 300 gr. de azúcar
  • 1/2 limón

    Las moras debemos lavarlas bien y asegurarnos de que no lleven restos de hojas o ramitas.  Después las dejo en el escurridor y cuando para una hora, más o menos, las peso.  Las paso por la picadora y las pongo a cocer después de añadirle el azúcar y el limón también picado y sin ningún resto de piel blanca que le daría un sabor amargo.  Si no las picamos podemos aplastarlas con un tenedor o pasar la batidora cuando la mermelada ya esté prácticamente cocida.  Si tenemos botes y tapas esterilizados, la vertemos en ellos cuando está bien caliente, los cerramos y los dejamos boca abajo de 12 a 24 horas.  Si al darles la vuelta la tapa no se hunde estará hecho el vacío.
    
    Tengo que confesar que para hacer las mermeladas tengo la ayuda de una panificadora que compré en el Lidl y que tiene un programa específico para mermeladas.  Así evito tener que estar pendiente de remover la mermelada aunque las mermeladas se vayan haciendo poco a poco.
    

No hay comentarios:

Publicar un comentario