Xa fai moito tempo que atopei esta receita navegando pola rede, de feito podedes consultala aquí. De repente o sábado lembreime dela. Estaba facendo unha proba para unha torta (trataba de ver como podería facer a torta para a 1ª comunión da miña filla) e a base consistía en biscoito de chocolate. Sobrou un pouco de biscoito e fixen esta receita antes de que desapareceran as sobras. Precisamos:
- Restos de biscoito ou madalenas
- Queixo crema (de untar)
- Chocolate de cobertura
- Améndoa picada
- Pinchos de pau
Os restos de biscoito ou madalenas temos que desfacelos hasta convertelos en migas. Pesámolos e mesturámolos con queixo de untar. A proporción é a metade do peso do biscoito en queixo. Cando está ben mesturado facemos bolas. Se resultara difícil facer as boliñas, podemos meter a masa na neveira durante un tempo para que resulte máis manexable.
Derretemos o chocolate e mollamos nel as puntas dos pinchos que despois cravamos nas bolas. Metémolas na neveira para que o chocolate volva endurecer e os pinchos queden ben agarrados. Despois bañamos os "bizcochups" no chocolate e botámoslles a améndoa picada. É conveniente ter un pouco de cortiza, unha espuma ou unhas mazás para cravalos e deixar que endurezan sen deixar chocolate en ningunha superficie. Espero que vos gusten.
Ya hace mucho tiempo que encontré esta receta navegando por la red, de hecho podéis consultarla aquí. De repente el sábado me acordé de ella. Estaba haciendo una prueba para una tarta (trataba de ver cómo podría hacer la tarta para la 1ª comunión de mi hija) e la base consistía en bizcocho de chocolate. Sobró un poco de bizcocho e hice esta receta antes de que desaparecieran las sobras. Necesitamos:
- Restos de bizcocho o magdalenas
- Queso crema (de untar)
- Chocolate de cobertura
- Almendra picada
- Pinchos de palo.
Los restos de bizcocho o magdalenas tenemos que deshacerlos hasta convertirlos en migas. Los pesamos y los mezclamos con queso de untar. La proporción es la mitad del peso del bizcocho en queso. Cuando está bien mezclado hacemos bolas. Si resultara difícil hacer las bolitas, podemos meter la masa en la nevera durante un tiempo para que resulte más manejable.
Derretimos el chocolate y mojamos en el las puntas de los pinchos que después clavamos en las bolas. Las metemos en la nevera para que el chocolate vuelva a endurecer y los pinchos queden bien agarrados. Después bañamos los "bizcochups" en el chocolate y les echamos la almendra picada. Es conveniente tener un poco de corcho, una espuma o unas manzanas para clavarlos y dejar que endurezcan sin dejar chocolate en ninguna superficie. Espero que os gusten.
Uy, uy, uy, que pinta.... yo quiero porbarlos!!!
ResponderEliminarQué tal la prueba de la tarta?
He decidido que los dos pisos van a ser iguales. Base con bizcocho de chocolate y sobre él mousse de fresa adornada con fresas naturales, fideos de chocolate y corazoncitos de fresa. Hacer la tarta con base de galleta y encajarla en el molde de 3 pisos puede ser una odisea...
ResponderEliminar