Este é un prato típico da cociña mediterránea que podemos adaptar perfectamente á nosa cociña galega. A medida que comece a tempada de pementos e tomates na nosa horta é bo ter a man esta receita. Esta vez recorrín ao conxelador: teño moitos pementos conxelados da tempada pasada e hai que ir sacándoos para facerlles sitio aos seguintes. Como base puxen masa de pizza, da que tedes aquí a receita, pero non lle chamamos pizza porque non leva queixo que é un dos seus ingredientes básicos.
Para a masa:
Para o recheo:
Para a masa:
- 150 ml de auga
- 30 ml de aceite de oliva
- 1culleradiña de sal
- 1/2 culleradiña de azucre moreno
- 8 g de fermento fresco de panadería
- 300 gr. de fariña
Para o recheo:
- 3 ou 4 pementos
- 2 tomates
- 1 cebola grande ou 2 máis pequenas
- 2 dentes de allo
- 75 gr. de "bacon" en tiras ou touciño
- Aceite de oliva
- Un chisco de sal
Facemos a masa como xa indiquei na receita da pizza.
Nunha pota ou tarteira botamos un pouco de aceite de oliva, quentamos e engadimos o allo ben picado, a cebola cortada en aros finos, o pemento en tiras e o tomate en rebandas. Deixamos que se fagan un pouco todas as verduras e engadimos o "bacon". Engadimos tamén o sal. Reservamos.
É o momento de estirar a masa e poñer a quentar o forno a 200º. Enriba da masa poñemos as verduras escorridas ( sempre soltan un pouco de auga) e metemos no forno. Precisará uns 40 minutos.
Este es un plato típico de la cocina mediterránea que podemos adaptar perfectamente a nuestra cocina gallega. A medida que comience la temporada de pimientos y tomates en nuestra huerta es bueno tener a mano esta receta. Esta vez recurrí al congelador: tengo muchos pimientos congelados de la temporada pasada y hay que ir sacándolos para hacerles sitio a los siguientes. Como base puse la masa de pizza, de la que tenéis aquí la receta, pero no le llamamos pizza porque no lleva queso que es uno de sus ingredientes básicos.
Para la masa:
- 150 ml de agua
- 30 ml de aceite de oliva
- 1 cucharadita de sal
- 1/2 cucharadita de azúcar moreno
- 8 gr. de levadura fresca de panadería
- 300 gr. de harina.
Para el relleno:
- 3 o 4 pimientos
- 2 tomates
- 1 cebolla grande o 2 más pequeñas
- 2 dientes de ajo
- 75 gr. de bacon en tiras o tocino
- Aceite de oliva
- Una pizca de sal
En una tartera echamos un poco de aceite de oliva, calentamos y añadimos el ajo bien picado, la cebolla cortada en aros finos, el pimiento en tiras y el tomate en rebanada. Dejamos que se hagan un poco todas las verduras y añadimos el "bacon". Añadimos también la sal. Reservamos.
Es el momento de estirar la masa y poner a calentar el horno a 200º. Encima de la masa ponemos las verduras escurridas (siempre sueltan un poco de agua) y metemos en el horno. Necesitará unos 40 minutos.
No hay comentarios:
Publicar un comentario