Tamén podería chamala pizza "do momento": do momento en que abres a neveira e te decatas de que tes varias cousas abertas e que é urxente consumilas. E que mellor maneira que facelo nunha pizza? Despois de todo, era sábado (noite de pizza na nosa casa) e tiña un pouco de masa de máis. Se a isto lle engadimos o remisos que son os meus comensais a probar cousas novas aínda me asombro do rápido que acabaron con ela sen queixas de ningún tipo.
Non poño as cantidades porque a fixen "a ollo":
- Masa para pizza.
- Peituga de polo (adobada e feita á prancha)
- Champiñóns (de lata)
- Nata
- Bacon
- Ourego
- Queixo relado.
Estendín a masa de pizza e fíxenlle un borde para que no escapara o líquido. Botei un pouco de nata líquida, polvoriñei con ourego e engadín o resto dos ingredientes: a peituga cortada en anaquiños ( axudándome dunha tesoira), os champiñóns picados tamén, o bacon en anaquiños e por riba un pouco de queixo relado.
E ao forno en posición baixa a 200º. Cando empeza a coller cor tostada, retirámola. Deixamos que arrefríe e facémola desaparecer.
También podríamos llamarla pizza "del momento": del momento en que abres la nevera y te das cuenta de que hay varias cosas abiertas y que es urgente consumirlas. ¿Y será quizás la pizza la mejor manera de aprovecharlas? Después de todo, era sábado (noche de pizza en nuestra casa) y tenía un poco de masa sobrante. Si a esto le añadimos lo reacios que son mis comensales a probar cosas nuevas, aún me asombra lo rápido que acabaron con ella sin quejas de ningún tipo.
No pongo las cantidades porque la hice "a ojo":
- Masa para pizza.
- Pechuga de pollo (adobada y hecha a la plancha)
- Champiñones (de lata)
- Nata
- Bacon
- Orégano
- Queso rallado.
Extendí la masa de pizza y le hice un borde para que no escape el líquido. Eché un poco de nata líquida, espolvoreé orégano y añadí el resto de los ingredientes: la pechuga cortada en trozos (ayudándome de una tijera), los champiñones picados también, el bacon en trocitos y por encima un poco de queso rallado.
Y al horno en posición baja a 200º. Cuando empieza a dorarse, la retiramos. Dejamos que enfríe y la hacemos desaparecer.