lunes, 16 de junio de 2014

MARMELADA DE FRAMBOESAS

    MERMELADA DE FRAMBUESAS


    O meu marido plantou tres ou catro pes de framboesas que nos regalaron hai un par de anos.  Témolas nun extremo da finca pegadas ao muro.  Non sei se tedes visto estas plantas que son como as silvas, pero sen espiñas, e que se reproducen á mesma velocidade.  Agora xa non temos tres plantas; se dicimos que temos trinta igual nos quedamos escasos.  E da mesma maneira aumenta a cantidade de froitas.  Consultando por internet atópome con que a recolección faise no verán ou no outono.  Aquí, en Vigo, debemos de ser moi adiantados:  non nos limitamos a botalas no iogur, non somos quen de comelas todas e necesitamos facer un pouco de marmelada para conservalas.




  • 500 gr de framboesas
  • 350 gr de azucre
  • O zume de medio limón


     Despois de recoller as framboesas sácolles o rabo e é nese momento cando as peso.  Lávoas un pouco e déixoas nun escorredor.

    Mestúroas co azucre e déixoas repousar.  Case sempre o fago dun día para outro e deixo que maceren durante toda a noite.  Engádolle o zume de limón e póñoas ao lume.  Esperamos a que fervan e despois baixamos o lume deixando que vaian cociñando lentamente, sen deixar de ferver.  Pasados 20 ou 30 minutos, a marmelada xa está lista e podemos envasala.  Hai quen a prefire sen pebidas e ten que coala.  Eu non fixen este paso; a miña leva as pebidas incorporadas.

    Se buscades información sobre as framboesas atoparedes que teñen moitas propiedades para a saúde.  Sempre é mellor consumilas frescas, pero a marmelada tamén é unha boa opción para conservalas.





    Mi marido planto tres o cuatro pies de frambuesas que nos regalaron hace un para de años.  Las tenemos en un extremo de la finca pegadas al muro.  No sé si habéis visto estas plantas que son como las silvas, pero sin espinas y que se reproducen a la misma velocidad.  Ahora ya no tenemos tres plantas; si decimos que tenemos treinta es posible que nos quedemos cortos.  Y de la misma manera aumenta la cantidad de frutas.  Consultando por internet me entero de que la recolección se hace en verano o en otoño.  Aquí, en Vigo, debemos de ser muy adelantados:  no nos limitamos a echarlas en el yogur, no somos capaces de comerlas todas y necesitamos hacer un poco de mermelada para conservarlas.


  • 500 gr de frambuesas
  • 350 gr de azúcar
  • El zumo de medio limón

    Después de recoger las frambuesas, les saco el rabito y es en ese momento cuando las peso.  Las lavo un poco y las dejo en un escurridor.

    Las mezclo con el azúcar y las dejo reposar.  Casi siempre lo hago de un día para otro y dejo que maceren toda na noche.  Les añado el zumo de limón y las pongo al fuego.  Esperamos a que  hiervan y después bajamos el fuego dejando que se vayan cocinando lentamente, sin dejar de hervir.  Pasados 20 o 30 minutos, la mermelada ya está lista y podemos envasarla.  Hay quien la prefiere sin pepitas y tiene que colarla.  Yo no hice este paso; la mía lleva las pepitas incorporadas.
   
    Si buscáis información sobre las frambuesas os encontraréis con que tienen muchas propiedades para la salud.  Siempre es mejor consumirlas frescas, pero la mermelada también es una buena opción para conservarlas.
    

No hay comentarios:

Publicar un comentario