Aínda que procuro cociñar sen ovo, a veces teño que ceder e facer algunha receita que o leve xa que non todos somos alérxicos. Usar ovo na cociña ponme moi nerviosa; hai que ter moito coidado cos utensilios empregados e a limpeza ten que ser moi escrupulosa. Por suposto que o mellor é cociñar sempre a comida da persoa alérxica por separado para evitar confusións e contaminación debido ás posibles equivocacións.
Hoxe tocou facer empanadillas de atún con ovo cocido. Como a maioría das miñas receitas é unha receita adaptada. En concreto a masa destas empanadillas está baseada na receita de “masa al momento” do libro “Cocina gallega” de Álvaro Cunqueiro.
Ingredientes para a masa:
- 150 ml. de viño branco
- 150 ml. de aceite de oliva
- 150 ml de leite
- 1 culleradiña de sal
- Fariña que admita ( 700 g. aproximadamente)
Ingredientes para o recheo:
- 2 cebolas grandes.
- 2 pementos verdes ( tipo Arnoia)
- 5 ovos cocidos
- 1 lata de atún en aceite ( 400 g.)
- Aceite para o rustrido.
Para facer a masa quentamos primeiro os líquidos ata o momento de ferver. É entón cando os retiramos do lume e deixamos que arrefríen. Botamos o sal e a fariña e amasamos ata conseguir unha masa manexable. Non é necesario deixala repousar posto que non leva fermento.
Para o recheo temos que facer un rustrido coa cebola e o pemento. Despois escorremos e engadimos os ovos picados e o bonito escorrido. Remexemos e xa temos listo o recheo. Para facer as empanadillas podemos empregar un molde apropiado para darlles forma ou simplemente unha cunca para dar forma á masa, botamos o recheo e pechamos co garfo. Eu fíxenas das dúas maneiras e unhas saíron un pouco máis grandes cas outras.
Case me esquece dicir que eu non as fritín senón que as vernicei cun pouco de aceite de oliva e metinas no forno a 180º ata que estiveron douradas.
Aunque procuro cocinar sin huevo, a veces tengo que ceder y hacer alguna receta que lo lleve ya que no todos somos alérgicos. Usar huevo en la cocina me pone muy nerviosa; hay que tener mucho cuidado con los utensilio empleados y la limpieza tiene que ser muy escrupulosa. Por supuesto que lo mejor es cocinar siempre la comida de la persona alérgica por separado para evitar confusiones y contaminación debido a las posibles equivocaciones.
Hoy me tocó hacer empanadillas de atún con huevo cocido. Como la mayoría de mis recetas es una receta adaptada. En concreto la masa de estas empanadillas está basada en la receta de "masa al momento" del libroo "Cocina gallega" de Álvaro Cunqueiro.
Ingredientes para la masa:
- 150 ml. de vino blanco
- 150 ml. de aceite de oliva
- 150 ml. de leche.
- 1 cucharadita de sal
- Harina que admita ( 700 g. aproximadamente)
Ingredientes para el relleno:
- 2 cebollas grandes.
- 2 pimientos verdes ( tipo Arnoia)
- 5 huevos cocidos
- 1 lata de atún en aceite ( de 400 g.)
Para hacer la masa calentamos primero los líquidos hasta el momento de hervir. Es entonces cuando los retiramos y dejamos que enfríen. Echamos la sal y la harina y amasamos hasta conseguir una masa manejable. No es necesario dejarla reposar puesto que no lleva levadura.
Para el relleno tenemos que hacer un sofrito con la cebolla y el pimiento. Después escurrimos y añadimos los huevos picado y el bonito escurrido. Mezclamos y ya tenemos listo el relleno. Para hacer las empanadillas podemos emplear un molde apropiado para darles forma o simplemente una taza para dar forma a la masa, echamos el relleno y cerramos con un tenedor. Yo las hice de las dos manera y unas salieron un poco más grandes que las otras.
Casi se me olvida decir que yo no las freí sino que las barnicé con un poco de aceite y las metí en el horno a 180º hasta que estuvieron doradas.
No hay comentarios:
Publicar un comentario