Desta volta déixovos unha receita moi rápida e sinxela, tanto que a podemos facer ao mesmo tempo que preparamos o café. Pode ser incluso unha sobremesa improvisada para visitas inesperadas.
Precisamos:
- Obleas para empanadillas
- 3 ou 4 mazás
- Azucre
- Marmelada
Eu tiña na casa obleas "la cocinera" e foron as que usei para esta receita. Estas obleas veñen separadas por cadradiños de papel que foron os empregados para poñer na bandexa do forno. Seguidamente cortei as mazás en gallos finos e coloqueinas nas obleas. Espolvoreamos azucre e enfornamos a 180º ata que a masa colla un color dourado. Cando as sacamos pintamos con marmelada, neste caso de pexego que a tiña a man.
Só queda deixar que arrefríen e comelas. Como mellor están e recén feitas e coa masa crocante. Espero que vos gusten.
Esta vez os dejo una receta muy rápida y sencilla, tanto que la podemos hacer al mismo tiempo que preparamos el café. Puede ser incluso un postre improvisado para visitas inesperadas.
Necesitamos:
- Obleas para empanadillas
- 3 o 4 manzanas
- Azúcar
- Mermelada
Yo tenía en casa obleas "la cocinera" y fueron las que usé para esta receta. Estas obleas vienen separadas por cuadraditos de papel que son los que utilicé para poner en la bandeja del horno. Seguidamente corté las manzanas en gajos finos y las coloqué en las obleas. Espolvoreamos azúcar y horneamos a 180º hasta que la masa coja un color dorado. Cuando las sacamos pintamos con mermelada, en este caso de "pexego" que la tenía a mano.
Solamente queda dejar que enfríen y a comerlas. Como mejor están es recién hechas y con la masa crujiente. Espero que os gusten.
Más fácil imposible... es una maravilla!
ResponderEliminar