Aviso para navegantes: estas galletas non serven para todos os gustos. Realmente padais coma o meu, tan sensible ó sal e ao picante, non as soportan. E, por que as fago? Porque na variedade está o gusto e hai a quen lle parecen deliciosas. Por se sodes da mesma opinión aquí queda a receita.
- 100 gr de azucre moreno
- 75 gr de mel
- 200 gr de manteiga
- 30 ml de leite
- 400 gr de fariña e unha pouca máis
- 1 culleradiña de noz moscada
- 1 culleradiña de xenxibre
- 1 culleradiña de pementa negra
- 2 culleradiñas de canela
A manteiga ten que estar branda, así que non esquezades sacala do frigorífico con tempo. Batémola xunto co azucre e as distintas especias.
Engadimos o mel e o leite e seguimos batendo.
Pouco a pouco incorporamos a fariña e xa imos amasando. Igual precisamos un pouco máis de fariña ata que a masa non se pegue ao amasala. Estirámola e facemos as galletas coas distintas formas.
Metemos no forno a 180º uns 15 minutos e deixámolas arrefriar nunha rella.
Polvoriñamos despois con azucre en po.
Estas galletas duraron máis que calquera outras. Xa sabedes: son para padais especiais. Tamén poderiamos dicir que os padais especiais non poden comelas.
Fonte: Mensaje en una galleta
Aviso para navegantes: estas galletas no sirven para todos los gustos. Realmente paladares como el mío, tan sensible a la sal y al picante, no las soportan. Y, ¿ por qué las hago? Porque en la variedad está el gusto y hay a quien le parecen deliciosas. Por si sois de la misma opinión aquí queda la receta.
- 100 gr de azúcar moreno
- 75 gr de miel
- 200 gr de mantequilla
- 30 ml de leche
- 400 gr de harina y una poca más.
- 1 cucharadita de nuez moscada
- 1 cucharadita de jengibre
- 1 cucharadita de pimienta negra
- 2 cucharaditas de canela
La mantequilla tiene que estar blanda, así que no olvidéis sacarla del frigorífico con tiempo. La batimos junto con el azúcar y las distintas especies.
Añadimos la miel y la leche y seguimos batiendo.
Poco a poco incorporamos la harina y ya vamos amasando. Igual necesitamos un poco más de harina hasta que la masa no se pegue al amasarla. La estiramos y hacemos las galletas con las distintas formas.
Las horneamos a 180º unos 15 minutos y las dejamos enfriar en una rejilla.
Las espolvoreamos después con azúcar en polvo.
Estas galletas duraron más que cualquier otras. Ya sabéis: son para paladares especiales. También podríamos decir que los paladares especiales no pueden comerlas.
Fuente: Mensaje en una galleta
No hay comentarios:
Publicar un comentario