De cando en vez tamén apetece ter un almorzo especial, erguerse tarde da cama e almorzar con calma gozando do sábado e da familia. E para acompañar a cunca de leite, o zume ou os dous á vez aquí vos deixo unhas "tortitas" desas que aparecen a miúdo nas series americanas; seguro que os voso fillos deseguida as relacionan.
Esta vez atopei a receita, tal e como a poño, nun blog dunha nai cun fillo alérxico ao ovo tamén. Ás veces pode ser un consolo atoparse con alguén que comparte os mesmos problemas aos que tamén lle busca solución ou remedio.
- 300 gr de fariña
- 150 gr de azucre
- 1 sobre doble de gasificante ou 2 culleradiñas de fermento químico
- 450 ml de leite
- 30 gr de manteiga derretida
- Un chisco de sal
- 1 culleradiña de esencia de vainilla
Nun recipiente amplo e fondo botade os ingredientes secos: fariña, azucre, fermento e sal. Engadir o leite e remover. Eu usei o batedor porque me quedaban moitos grumos.
Incorporamos a manteiga derretida e a esencia de vainilla e volvemos bater.
Deixamos que a masa repouse un pouco.
Poñemos a tixola a quecer cun pouco de manteiga. Botamos cun cullerón un pouco de masa e esperamos que forme burbullas. Entón será o momento de darlle a volta para que se faga polo outro lado.
Coas cantidades desta receita saen bastantes "tortitas". Podedes probar a facer a metade da receita.
É mellor tomalas quentes e acompañadas con marmelada, caramelo, nata, sirope,...
Na nosa casa triunfaron con sirope de chocolate, pero tamén houbo alguén que se atreveu a tomalas con xeado de limón caseiro e o contraste resultou un acerto. Bo almorzo.
Fonte: El recetario de Izaya
De vez en cuando también apetece tener un desayuno especial, levantarse tarde de la cama y desayunar con calma disfrutando del sábado y de la familia. Y para acompañar la taza de leche, el zumo o los dos a la vez aquí dejo unas tortitas de esas que aparecen a menudo en las series americanas; seguro que vuestros hijos las relacionan enseguida.
Esta vez encontré la receta tal y como la pongo, en un blog de una madre con un hijo alérgico al huevo también. A veces puede ser un consuelo encontrarse con alguien que comparte los mismos problemas a los que también le busca solución o remedio.
- 300 gr de harina
- 150 gr de azúcar
- 1 sobre doble de gasificante o 2 cucharaditas de levadura química
- 450 ml de leche
- 30 gr de mantequilla derretida
- Una pizca de sal
- 1 cucharadita de esencia de vainilla
En un recipiente amplio y hondo echad los ingredientes secos: harina, azúcar, levadura y sal. Añadir la leche y remover. Yo usé la batidora porque me quedaban muchos grumos.
Incorporamos la mantequilla derretida y la esencia de vainilla y volvemos a batir.
Dejamos que la masa repose un poco.
Ponemos la sarén a calentar con un poco de mantequilla. Echamos con un cucharón un poco de masa y esperamos a que se formen burbujas. Entonces será el momento de darle la vuelta para que se haga por el otro lado.
Con las cantidades de esta receta salen bastantes tortitas. Podéis probar a hacer la mitad de la receta.
Es mejor tomarlas calientes y acompañadas con mermelada, caramelo, nata, sirope,...
En nuestra casa triunfaron con sirope de chocolate, pero también hubo alguien que se atrevió a tomarlas con helado de limón casero y el contraste resultó un acierto. Buen desayuno.
Fuente: El recetario de Izaya
No hay comentarios:
Publicar un comentario