sábado, 29 de noviembre de 2014

PEITUGA DE PAVO RECHEA

    PECHUGA DE PAVO RELLENA


    Case sempre cociño polas noites:  é o que ten traballar fóra da casa.  E este prato  é bastante cómodo para cociñar e para quentar despois; non sae caro e na miña casa gusta moito, que máis podo pedir?

  • 1 peituga de pavo
  • Xamón York
  • Queixo
  • Rebandas de touciño entrefebrado
  • 1 cullerada de adobo



    Como primeiro paso toca abrir a peituga, cara a un lado e despois cara ao outro como se de un libro se tratara, deixándoa estendida.





    Untámola co adobo e poñemos as rebandas de xamón York e as de queixo.  Eu empreguei queixo de fundir (pola alerxia), pero tamén nos serviría queixo curado ou mesmo queixo en crema dependendo dos gustos de cada un.



    É o momento de pechar a peituga para volver a tela na forma orixinal, só que agora avultará un pouco máis polo recheo.

    Envolvémola coas rebandas de touciño entrefebrado  e despois no papel vexetal, apertándoa un pouco para que manteña a forma.  Metémola no forno quente a 180º durante unha media hora.  Pasado este tempo desenvolvémola e deixámola sen papel vexetal para que se vaia tostando o touciño.




    Cando estea dourada sacámola do forno e deixámola temperar para cortala en rebandas.


    Podemos acompañala con patacas, pasta ou arroz.  Mesmo podemos facerlle unha salsa de pementos.





    Casi siempre cocino por las noches:  es lo que tiene trabajar fuera de casa.  Y este plato es bastante cómodo para cocinas y para calentar despois; no sale caro y en mi casa gusta mucho, ¿qué más puedo pedir?

  • 1 pechuga de pavo
  • Jamón York
  • Queso
  • Rebanadas de bacon
  • 1 cucharada de adobo


    
    Como primer paso toca abrir la pechuga, hacia un lado y después hacia el otro como si de un libro se tratara, dejándola extendida.
    


    La untamos con el adobo y ponemos las rebanadas de jamón York y las de queso.  Utilicé queso de fundir (por la alergia), pero también nos serviría queso curado o incluso queso en crema dependiendo de los gustos de cada uno.




   Es el momento de cerrar la pechuga para volver a tenerla en la forma original, que ahora abultará un poco más por el relleno.

    La envolvemos con las rebanadas de bacon y después en el papel vegetal, apretándola un poco para que mantenga la forma.  La metemos en el horno caliente a 180º durante una media hora.  Pasado este tiempo la desenvolvemos y sacamos el papel vegetal para que se vaya tostando el bacon.




    Una vez dorado el bacon, la sacamos del horno y la dejamos templar para cortarla en rebanadas.


    Podemos acompañarla con patatas, pasta o arroz.  Incluso podemos hacerle una salsa de pimientos.
   


No hay comentarios:

Publicar un comentario