Seguro que todos empezastes o ano con bos propósitos. Aínda estaban soando as badaladas e xa estabamos a pensar en cociñar menos para comer menos tamén e poñer en orde a nosa dieta. Pero, para min só fixo falta que chegara o día de Reis e que a meu irmán se lle ocorrera traerme un libro con receitas de muffins para acabar cas miñas aspiracións: creo que ese foi o principio da fin das boas intencións.
A verdade, non tiña moitas ganas de experimentar e sacar algo novo e as receitas do libro viñan cargadas do noso ingrediente prohibido: o ovo. Pero teño unha filla insistente: mamá, seguro que che sae! e xa podedes imaxinar que empecei unha busca intentado atopar a maneira de facer uns muffins decentes sen empregar ovos. Si, xa sei, non fixo falta demasiado para convencerme, pero esta vez busquei un atallo: atopei un blog de cociña dunha nai, cun fillo alérxico tamén, cunha receita fantástica. Chámase sweetthings. A receita quedou así:
- 310 gr de fariña
- 280 gr de azucre
- 80 gr de cacao puro en po, (Valor)
- 1 sobre dobre de gasifícante (4,875 gr) ou unha culleradiña de fermento químico
- 1 culleradiña de sal
- 1/2 culleradiña de bicarbonato
- 270 ml de auga
- 180 ml de aceite de xirasol
- Unhas gotas de esencia de vainilla
- 50 gr de pebitas de chocolate
A diferenza das madalenas, os muffins son máis densos e a súa masa é menos aireada. Basicamente temos que mesturar os ingredientes sólidos por un lado e os líquidos por outro para rematar uníndoos para obter o resultado final.
Nun recipiente fondo poñemos a fariña, o azucre, o cacao en po, o fermento, o bicarbonato e o sal. Dámoslle unhas voltas cunha culler. Despois incorporamos os líquidos: auga, aceite e esencia de
vainilla, sen bater. Para este último paso axudeime dun batedor cos ganchos para amasar. Non convén bater, só temos que mesturar os ingredientes o suficiente para formar a masa. Incorporamos a metade das pebidas de chocolate. Botamos a mestura nas cápsulas de papel, adornamos co resto das pebidas e enfornamos a 180º con resistencia superior e inferior ademais do ventilador. Bastarán 20 minutos e estarán listos para sacalos e poñelos a arrefriar nunha rella.
A min, como non os fixen demasiado grandes, saíronme 24.
Seguro que todos empezasteis el año con buenos propósitos. Aún estaban sonando las campanadas y ya estábamos pensando en cocinar menos para comer menos también y poner en orden nuestra dieta. Pero, para mi sólo hizo falta que llegara el día de Reyes y que a mi hermano se le ocurriera traerme un libro con recetas de muffins para acabar con mis aspiraciones: creo que ese fue el principio del fin de las buenas intenciones.
La verdad, no tenía muchas ganas de experimentar y sacar algo nuevo y las recetas del libro venían cargadas de nuestro ingrediente prohibido: el huevo. Pero tengo una hija insistente: mamá, ¡seguro que te sale! y ya podéis imaginar que empecé una búsqueda intentando encontrar la manera de hacer unos muffins decentes sin usar huevos. Sí, ya sé, no hizo falta demasiado para convencerme, pero esta vez busqué un atajo: encontré un blog de cocina de una madre, con un hijo alérgico también, con una receta fantástica. Se llama sweetthings. La receta quedó así:
- 310 gr de harina
- 280 gr de azúcar
- 80 gr de cacao puro en polvo, (Valor)
- 1 sobre doble de gasifícante (4,875 gr) o una cucharadita de levadura química
- 1 cucharadita de sal
- 1/2 cucharadita de bicarbonato
- 270 ml de agua
- 180 ml de aceite de girasol
- Unas gotas de esencia de vainilla
- 50 gr de pepitas de chocolate
A direncia de las madalenas, los muffins son más densos y su masa menos aireada. Básicamente tenemos que mezclar los ingredientes sólidos por un lado y los líquidos por otro para acabar uniéndolos para obtener el resultado final.
En un recipiente hondo ponemos la harina, el azúcar, el cacao en polvo, la levadura, el bicarbonato y la sal. Le damos unas vueltas con una cuchara. Después incorporamos los líquidos: agua, aceite y esencia de vainilla sin batir. Para este último paso me ayudé de una batidora con los ganchos de amasar. No conviene batir, sólo tenemos que mezclar lo suficiente los ingredientes para formar la masa. Incorporamos la mitad de las pepitas de chocolate. Echamos la mezcla en las cápsulas de papel, adornamos con el resto de las pepitasn y horneamos a 180ºcon resistencia superior e inferior además del ventilador. Bastarán 20 minutos y estarán listos para sacarlos y ponerlos a enfriar en una rejilla.
A mi, como no los hice demasiado grandes, me salieron 24.
No hay comentarios:
Publicar un comentario