E seguimos coas cereixas. Non hai coma ter para poder experimentar. A idea saqueina dunha revista que poñía framboesas no lugar de cereixas, pero como tiña moitas cereixas...
- 400 gr de cereixas (pesadas sen carabuñas)
- 4 follas de xelatina
- 120 gr de azucre
- 200 ml de nata para montar
- 1 iogur grego natural
- Chocolate
Trituramos as cereixas e engadimos o iogur e unha cullerada de azucre. Removemos. Mentres poremos en auga as follas de xelatina. Escorrémolas e disolvémolas en 50 ml de auga quente. Unha vez disoltas incorporámolas á crema.
Montamos a nata xunto co resto do azucre. Incorporámola á crema axudándonos dunha culler de madeira. Botamos en vasiños e deixamos que arrefríe na neveira. Antes de servir adornamos con chocolate relado.
Y seguimos con las cerezas. Al tener muchas, puedo experimentar. La idea la saqué de una revista que usaba frambuesas en el lugar de cerezas, pero como tenía muchas cerezas...
- 400 gr de cerexas (pesadas sin huesos)
- 4 hojas de gelatina
- 120 gr de azúcar
- 200 ml de nata para montar
- 1 yogur griego natural
- Chocolate
Trituramos las cerezas y añadimos el yogur y una cucharada de azúcar. Removemos. Mientras ponemos en agua las hojas de gelatina. Las escurrimos y disolvemos en 50 ml de agua caliente. Una vez disueltas las incorporamos a la crema.
Montamos la nata junto con el resto de azúcar. La incorporamos a la crema ayudándonos de una cuchara de madera. La echamos en vasitos o copas y dejamos que enfríe en la nevera. Antes de servir adornamos con chocolate rallado.
No hay comentarios:
Publicar un comentario