Unha boa sobremesa para os máis lambóns o para aqueles que necesiten un empuxón no ánimo, que nos fai falta de vez en cando; xa sabedes que o chocolate pode ser moi útil neses intres. Non é nada complicada e rouba pouco tempo e pouco tempo será tamén o que tardemos en acabar con ela. Ademais precisamos poucos ingredientes. Que máis podemos pedir?
- Unha lámina de masa de follado
- Nutella
- Leite para vernizar
- Azucre en po
Cortamos o follado en catro tiras lonxitudinais e poñemos nutella no medio. Cerramos as tiras. Podemos humedecelas con auga ou leite para pegalas formando unha especie de tubo coa nutella no medio. Unimos as tiras formando unha espiral, vernizamos con leite e metemos no forno quente a 200 º. Cando estea dourada, sacamos, deixamos arrefriar e polvoriñamos con azucre. A ver canto dura!
Un buen postre para los más golosos o para aquellos que necesiten un empujón en el ánimo, que nos hace falta de vez en cuando; ya sabéis que el chocolate puede ser muy útil en esos momentos. No es nada complicada y roba poco tiempo y poco tiempo será también el que tardemos en acabar con ella. Además necesitamos pocos ingredientes. ¿ Qué más podemos pedir?
- Unha lámina de masa de hojaldre
- Nutella
- Leche para barnizar
- Azúcar en polvo
Cortamos el hojaldre en cuatro tiras longitudinales y ponemos nutella en el medio. Cerramos las tiras. Podemos humedecerlas con agua o leche para pegarlas formando una especie de tubo con la nutella en el medio. Unimos las tiras formando una espiral, barnizamos con leche y metemos en el horno caliente a 200º. Cuando esté dorada, la sacamos, dejamos enfriar y espolvoreamos con azúcar. ¡ A ver cuánto dura!
Fuente: Mundorecetas
No hay comentarios:
Publicar un comentario