O Nadal non é Nadal, entre outras cousas, se non comemos un pedaciño de turrón. Polo menos en España é unha tradición moi antiga.
Se o imos mercar atopamos moita variedade e cada vez é máis doado que algún se adapte ás nosas necesidades, pero se o fai mamá... mellor!!!
- 200 gr de chocolate branco
- 100 gr de lacasitos
- 30 gr de manteiga de porco (de cacao ou normal)
O procedemento é moi sinxelo. Derretemos a manteiga a baño maría e despois engadimos o chocolate. Remexemos e, cando xa está derretido, retiramos do lume. Deixamos que arrefríe un pouquiño e engadimos os lacasitos. Botamos a mestura nun molde, táper ou mesmo no brick recortado do leite e deixamos que arrefríe primeiro a temperatura ambiente e despois na neveira e xa o teremos listo para comer. Iso si, antes de cortado é mellor deixalo un tempo fóra da neveira ou corremos o risco de romper o coitelo.
Fonte: "Un toque de CaNela"
La Navidad no es Navidad, entre otras cosas, si no comemos un pedacito de turrón. Por lo menos en España es una tradición muy antigua.
Si lo vamos a comprar nos encontramos con mucha variedad y cada vez es más fácil que alguno se adapte a nuestras necesidades, pero si lo hace mamá... mejor!!!
- 200 gr de chocolate blanco
- 100 gr de lacasitos
- 30 gr de manteca de cerdo (de cacao o normal)
El procedimiento es muy sencillo. Derretimos la manteca a baño maría y después añadimos el chocolate. Revolvemos y, cuando ya está derretido, retiramos del fuego. Dejamos que enfríe un poco y añadimos los lacasitos. Echamos la mezcla en un molde, táper o en un brick recortados de leche y dejamos que enfríe primero a temperatura ambiente y después en la nevera y ya lo tendremos listo para comer. Eso sí, antes de cortarlo es mejor dejarlo un tiempo fuera de la nevera o corremos el riesgo de romper el cuchillo.
Fuente: "Un toque de CaNela"
No hay comentarios:
Publicar un comentario