jueves, 26 de julio de 2012

MIRABELES EN XAROPE

    MIRABELES EN ALMÍBAR

    Sigo enchendo a despensa e conservando a froita.  Hoxe tocoulle aos mirabeles. 
    Os mirabeles son unhas froitas pequenas, semellantes ás ameixas e de moi bo sabor ao natural, pero ganan moito despois de pasar un tempo no xarope (se somos quen de agardar).
    Aquí, en Galicia, atópanse no Rosal, poboación que ten un microclima especial no que se dan moi ben estas froitas.  De todas formas, eu non fun ao Rosal a buscalos.  Hai unha horta veciña que ten unha pequena árbore que ao principio do verán estaba chea destas pequenas froitas e eu aproveitei para collelas (con permiso dos donos) e metelas en xarope. 

  • Mirabeles
  • 750 ml de auga
  • 500 gr de azucre
    Probei a envasalos con e sen óso.  Tamén probei a pasalos un pouco polo xarope fervendo antes de envasalos e a suprimir este paso porque creo que da outra maneira cocen demasiado.  Ao final creo que o mellor procedemento é o seguinte:

  1. Lavar e secar os mirabeles. 
  2. Facer un corte lateral e sacarlles a pebida.
  3. Metelos ben apertados nos botes de cristal xa esterilizados
  4. Facer o xarope.  Para elo poñemos o lume a auga co azucre e esperamos a que ferva.  Despois de 10 minutos fervendo, botamos o xarope nos botes encima da froita e tapámolos.
  5. Esterilizamos as conservas:  metémolas nunha pota con auga de forma que os cubra.  Poñemos ao lume e contamos 10 minutos desde que empeza a ferver.  Despois apagamos o lume e deixamos que arrefríen dentro da auga.
  6. Xa temos mirabeles en xarope e podemos gardalos.  A min saíronme os catro botes da foto.







    Sigo llenando la despensa y conservando la fruta.  Hoy les tocó a los mirabeles.
    Los mirabeles son unas frutas pequeñas, semejantes a las ciruelas y de muy buen sabor al natural, pero ganan mucho después de pasar un tiempo en el almíbar (si somos capaces de esperar).
    Aquí, en Galicia, los podemos encontrar en El Rosal, población que tiene un microclima especial en el que se dan muy bien estas frutas.  De todas formas, yo no fui al Rosal a buscarlos.  Hay una huerta vecina que tiene un árbol pequeño que la principio del verano estaba lleno de estas pequeñas frutas y yo aproveché para cogerlas (con permiso de los dueños) y meterlas en almíbar.

     
  • Mirabeles
  • 750 ml de agua
  • 500 gr de azúcar
    Probé a envasarlos con y sin hueso.  También probé a pasarlos un poco por el almíbar hirviendo antes de envasarlos y a suprimir este paso porque creo que de la otra manera cuecen demasiado.  Al final creo que el mejor procedimiento es el siguiente:

  1. Lavar y secar los mirabeles.
  2. Hacer un corte lateral y sacarles la pepita.
  3. Meterlos bien apretados en los botes de cristal ya esterilizados.
  4. Hacer el almíbar.  Para ello ponemos al fuego el agua con el azúcar y esperamos a que hierva.  Después de 10 minutos hirviendo, echamos el almíbar en los botes encima de la fruta y los tapamos.
  5. Esterilizamos las conservas:  las metemos en una tartera con agua de forma que los cubra.  Ponemos al fuego y contamos 10 minutos desde que empieza a hervir.  Después apagamos el fuego y dejamos que enfríen dentro del agua.
  6. Ya tenemos mirabeles en almíbar y podemos guardarlos.  A mí me salieron los cuatro botes de la foto.






No hay comentarios:

Publicar un comentario