A verdade é que o Nadal non é Nadal, entre outras cousas, se o turrón non está presente na sobremesa. Dunha forma ou doutra é algo que non pode faltar.
Aínda que xa se van atopando algúns turróns libres de ovo, non podo deixar de facer algún e cando vin este na revista "Saber Cocinar" pensei que podería intentalo. Na casa teño entusiastas do limón: é máis difícil poñelos de acordo na cor do chocolate.
A receita está modificada posto que a orixinal levaba un par de xemas de ovo que eu substituín por un pouco máis de nata e un par de follas de xelatina.
- 300 gr de chocolate branco de cobertura
- 2 follas de xelatina neutra
- 30 gr de azucre
- 30 ml de zume de limón
- Reladura dun limón
- 100 ml de nata líquida
Esta receita require tempo, non pola súa dificultade senón porque hai que realizala en tres fases e esperar un pouco entre cada unha delas.
En primeiro lugar derretemos a baño maría 100 gr de chocolate. Con eles cubrimos o molde. Podemos empregar un molde de silicona ou algún molde similar que nos faga a función; eu teño usado os cartóns do leite abertos á metade lonxitudinalmente e como o seu interior é de aluminio, o turrón despégase con facilidade. Neste caso empreguei un molde de plástico, tamén reciclado. Temos que balancear un pouco o molde, para que o chocolate cubra tanto a base como os laterais. Despois deixamos que arrefríe o chocolate meténdoo na neveira.
Mentres podemos ir preparando a crema do interior. Fervemos a nata e incorporamos o azucre e a reladura de limón. Engadimos outros 100 gr de chocolate derretido e removemos ata que espese. Engadimos o zume de limón e cando teñamos unha mestura homoxénea, incorporamos as dúas láminas de xelatina previamente hidratadas. Botamos a crema no molde encima do chocolate que xa estará solidificado.
Deixamos o molde na neveira outra vez e cando a crema calle, derretemos os últimos 100 gr de chocolate branco que pasarán a ser a tapa do noso turrón.
Xa só queda esperar a que se poña ben duro, un día na neveira, e poderemos sacalo do molde e dar conta del.
La verdad es que la Navidad no es Navidad, entre otras cosas, si el turrón no está presente en el postre. De una forma o de otra es algo que no puede faltar.
Dejamos el molde en la nevera otra vez y cuando la crema cuaje, derretimos los últimos 100 gr de chocolate blanco que pasarán a ser la tapa de nuestro turrón.
La verdad es que la Navidad no es Navidad, entre otras cosas, si el turrón no está presente en el postre. De una forma o de otra es algo que no puede faltar.
Aunque ya se van encontrando algunos turrones libres de huevo, no puedo dejar de hacer alguno y cuando vi éste en la revista "Saber Cocinar" pensé que podría intentarlo. En casa tengo forofos del limón: es más difícil ponerlos de acuerdo en el color del chocolate.
La receta está modificada puesto que la original llevaba un par de yemas de huevo que yo sustituí por un poco más de nata y un par de hojas de gelatina.
300 gr de chocolate blanco de cobertura
2 hojas de gelatina neutra
30 gr de azúcar
30 ml de zumo de limón
Ralladura de un limón
100 ml de nata líquida
Esta receta requiere tiempo, no por su dificultad más bien porque hay que realizarla en tres fases y esperar un poco entre cada una de ellas.
Esta receta requiere tiempo, no por su dificultad más bien porque hay que realizarla en tres fases y esperar un poco entre cada una de ellas.
En primer lugar derretimos a baño maría 100 gr de chocolate. Con ellos cubrimos el molde. Podemos emplear un molde de silicona o algún molde similar que nos haga la función; yo ya he usado los cartones de la leche abiertos a la mitad longitudinalmente y como su interior es de aluminio, el turrón se despega con facilidad. En este caso empleé un molde de plástico, también reciclado. Tenemos que balancear un poco el molde, para que el chocolate cubra tanto la base como los laterales. Después dejamos que enfríe el chocolate metiéndolo en la nevera.
Mientras podemos ir preparando la crema del interior. Hervimos la nata e incorporamos el azúcar y la ralladura de limón. Añadimos otros 100 gr de chocolate derretido y removemos hasta que espese. Añadimos el zumo de limón y cuando tengamos una mezcla homogénea, incorporamos las dos láminas de gelatina previamente hidratadas. Echamos la crema en el molde encima del chocolate que ya estará solidificado.
Dejamos el molde en la nevera otra vez y cuando la crema cuaje, derretimos los últimos 100 gr de chocolate blanco que pasarán a ser la tapa de nuestro turrón.
Ya sólo queda esperar a que se ponga bien duro, un día en la nevera, y sacarlo del molde para comerlo.
No hay comentarios:
Publicar un comentario